מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- צינתור עצמי עיי קטטרעוז הלוי27/04/2011
שלום רב.עקב בעייה עיצבית של דלקת בעצבי הקאודה .וכיס שתן נויורגני. נתבקשתי לצנתר
את עצמי 3 פעמים ביום. העניין גורם לי לכאבים .וני ממש סובל כל יום. ושאלתי היא מה הסיכון ואיזה נזק יכול להגרם לאורך זמן של מהצינתור. והאם יש פיתרון טוב יותר מצינתור
שמגביל מאד את התפקוד היום יומי . תודה מראש . על תשובתכם........................* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינתור עצמי עיי קטטר - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/05/2011צנטור זה הוא מצוין עקב הבעיה שלך.המשך והקפד על טיפול מתמיד ומדויק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוי חזק באיבר המיןשגיא25/04/2011
שלום אני עוד מעט בן 17 וישנם פעמים כשאני גומר יש לי דחף חזק להשתין ושאני הולך להשתין ממש שורף לי הקצה הפין וזה נמשך הרבה זמן ולא נותן לי לישון או משהו.. למה זה ומה עושים עם זה?
עוד שאלה- יש לי ורוקוצילה האם אוננות או אוננות בלי גמירה משפיעים על זה?
תודה שגיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוי חזק באיבר המין - תגובה
ד''ר אורי גור27/04/2011זה טבעי. נסה להשתין לפני האוננות.
אוננות לא משפיעה על וריקוצל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בצריבה בשתן ובעת גמירהאיתן25/04/2011
שלום רב,
בבדיקות זרע שביצעתי חזרה התוצאה:
בודדים -Leucocytes (Sperm)/Field
בדיקת הזרע בוצעה עקב צריבה בשתן, רגישות בערמונית (בבדיקה רקטלית) וצריבה בפין בעת גמירה.
בדיקות תרבית שתן ושתן כללי, לרבות, PCR למיקרופלסמה וכו' (למציאת STD) כולם שליליות ללא דלקת.
סובל מאוד ונראה כי סף הרגישות שלי נמוך, כך שמעט דלקת בערמונית עושה לי בעיות גדולות.
חשוב לציין שאני סובל מחסר ב - G6PD, לוקח פרמיקסון (כדור טבעי) ללא תועלת וכי הומלץ לי לקחת זינת, שאני לא בטוח שזה הטיפול הנכון למקרה שלי.
איזה אנטיביוטיקה רצוי לקחת, אם בכלל, כדי למגר את התופעה ממנה אני סובל למשך חודשיים ומבלי לעשות נזק לא מבוקר למערכת החיסון?
תודה מקרב לב,
איתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בצריבה בשתן ובעת גמירה - תגובה
ד''ר אורי גור27/04/2011אנטיביוטיקה אינה מזיקה למערכת החיסון.
אם דרוש טיפול אנטיביוטי ו/או אחר - עליך להיוועץ עם אורולוג. פנה לבדיקה עם התוצאות הנ"ל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף - איזה אנטיביוטיקה מומלץ לקחת?איתן23/04/2011
שלום ד"ר יקר,
עשיתי בדיקות מקיפות של PCR בשתן, שופכה, זרע ל- STD.
הדבר היחידי שנמצא זה:
1. חיידק המופילוס פאראגלינרום
2. ספירת זרעונים בודדים (ליקוציטים) - מה שאולי מעיד על דלקת קלה?
סובל מסימפטומים של צריבה במתן שתן ובפליטת זרע (מאין שריפה בשפיץ)ללא הפרשות ומכאבים באזור המפשעה במשך חודשיים.
יכול לקשור את האירוע, למין אוראלי שבחורה עשתה לי או שנישקתי את הגורה שלה מסוג פקניז או בכלל מרכיבה ממושכת ולא נכונה על אופניים שגרמו לדלקת באזור.
בשורה החתונה (ואולי כניסוי וטעיה):
1. רופא אורולוגית המליצה לקחת כדור זינט 500 מ"ג X2 למשך 7 ימים וגם טוענת שיש לי פרוסטיטיס רגישה, זאת לאחר שבצעה לי בדיקה רקטלית.
2. רופא למחלות זיהומיות המליצה לקחת זריקת רוצפין IN ROCEPHIN.
נכון להיום נוטל כדורי חמוציות וגם פרמיקסון - ללא הטבה משמעותית.
לא יודע ממה מקור הסבל שלי - שתן, ערמונית, מין.אבל יודע שמאוד סובל.
לא רוצה להעמיס את הגוף שלי בכדורים ולכן שאלותיי: מה נכון לקחת והאם הזריקה וכדור הזינט לא מאותה משפחה של טטראציקלינים בעלי אותה השפעה, כך שאין צורך לקחת את שניהם? האם לא נכון לנסות קודם מוקסיפן או אוגמנטין ורק אחר כל לנסות כדור חזר יותר כמו זינת (או הזריקה), כך שהגוף לא יפתח עמידות מיותרת? מה לנסות קודם?
אולי בכלל עדיף לבקש דוקסילין?
להשכלה כללית - אני סובל מ - G6PD.
תודה על תשובתך.
איתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף - איזה אנטיביוטיקה מומלץ לקחת? - תגובה
ד''ר אורי גור27/04/2011שתי התרופות אינן מקבוצת הטטרציקילינים.
איני רואה היגיון ליטול את שתי התרופות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקפה חלשהדוד20/04/2011
שלום,
אני בן 24 ובמשך תקופה (החל באוגוסט) אני חווה הפרעות בזקפה. אני לא מצליח להגיע לזקפה מלאה כמעט לעולם (למען האמת בהתחלה זה היה כמעט לעולם אך היום זה כבר לעולם), אלא רק לכדי כ-80%, מה שלא מאפשר לי בדר"כ חדירה. בנוסף גם על ה-80% האלו אני מתקשה לשמור (בעיקר בעת ניסיון חדירה ואם אני מנסה לשים קונדום אין שום סיכוי להצליח). מיותר לציין שאין לי זקפה ספונטנית במהלך היום כבעבר וגם לא זקפת בוקר.
אני מתאמן בחדר כושר ורוקד מספר פעמים בשבוע, אני לא מעשן ולא עישנתי מעולם, לא השתמשתי בשום סוג של סמים מעולם, אני לא שתיין (קורה ששותה אלכוהול אבל לא צריכה גבוהה ולרוב לא יותר מפעם, אולי פעמיים בשבוע).
אני פשוט לא מצליח להבין מה קרה ואיך אני יכול לפתור את זה.
הלכתי לרופא שביצע לי בדיקות דם + לחץ דם, הכל היה תקין מלבד ברזל שהיה קצת מתחת לסקאלה אבל לא ברמה חריגה. המשכתי לאורולוג שרשם לי כדורי סיאליס שאכן עוזרים. אך אני לא רוצה להיות תלוי בכדורים (זה עולה כסף, זה דורש להחליט מתי לקחת אותם ולא להיות יותר ספונטני, דורש לחדש מרשם ובמקרה ולא אספיק לחדש מרשם לא אוכל לקיים יחסים) ואני מתגעגע לזקפה טבעית.
האם יש עוד מה לעשות? האם ייתכן שזו בעיה חולפת (זה כבר יותר מחצי שנה כך)?
תודה
(מצטער על כך שחזרתי על ההודעה - היא פשוט נדחקה למטה ואני ממש מודאג ושוקל את צעדיי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקפה חלשה - תגובה
ד''ר אורי גור20/04/2011תיתכן בעיה חולפת. פסיכולוגית?
יש אפשרות לטיפול יומי קבוע בכדורים.
פנה לרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא חושב שזו בעיה פסיכולוגית
דוד20/04/2011אני לא חושב שזו בעיה פסיכולוגית מכיוון שזה קורה גם כשאני מאונן ולא רק בעת קיום יחסים. ואני לא חושב שאמורה להיות לי חרדת ביצוע מעצמי.
מה גם שכאשר אני לוקח סיאליס, אין שום בעיה והבנתי שתרופות מהסוג הזה לא אמורות לעזור כאשר ישנה בעיה פסיכולוגית.
תוכל להגיד לי על איזה טיפול תרופתי מדובר על מנת שאוכל לקרוא על זה באינטרנט?
האם זה טיפול יומיומי תקופתי, או לכל החיים?
תודה מראש על התגובה. זה מאוד עוזר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת מין או דלקת בדרכי השתןאייל כ.20/04/2011
שלום ד"ר חג שמח
לפני שבוע התחלתי להרגיש צריבה חזקה מאוד בעת מתן שתן
ביקרתי אצל רופא המשפחה והוא רשם לי אנטיביוטיקה - דוקסיצילין ובאותה הזדמנות הוא לקח ממני תרבית שתן
היום הגיעו תוצאות הבדיקה - תרבית שלילית - urine displ culture
היום אני מסיים לקחת את האנטיביוטיקה ועדין נותר לי כאב חלש רק בעת מתן שתן
חשוב לציין כי הצריבה הייתה ללא הפרשות או גירודים
שאלה ראשונה - אם נותר עדין כאב קל בעת מתן שתן יש סיבה לדאגה או שהכאב יחלוף מעצמו גם ללא עזרה של אנטיביוטיקה?
שאלה שניה - אם יצאה תרבית שלילית ואין לי הפרשות מאיבר המין - יתכן שזאת מחלת מין? האם צריך טיפול אחר בנוסף?
שאלה שלישית - מה לגבי קיום יחסי מין? מותר? אסור? מתי?
תודה רבה על זמנך,
אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת מין או דלקת בדרכי השתן - תגובה
ד''ר אורי גור20/04/2011דוקסילין ניתן לרוב לדלקת בצינור השתן (השופכה) - המועברת במגע מיני.
תרבית שלילית ולכן כנראה לא דלקת שלפוחית שתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם זו לא דלקת - זו מחלת מין?
אייל כ.20/04/2011האם צריך להתחיל בטיפול אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדור רסיטל וחיי מיןמתעניין19/04/2011
אני לוקח כדור רסיטל 40 מ"ג (2 כדורים ביום) בהמלצת רופא. דבר ששמתי לב אליו שמאז שהתחלתי לקחת את הכדור, זה שחלה ירידה כלשהי בחיי המין שלי. אני מתקשה מאד לגמור וככלל ההנאה ממין ירדה. הרופא אמר לי שאחת מתופעות הלוואי הן השהיית הגמירה. בפועל, מה שקורה זה שאני לא גומר בכלל. אני מעוניין לשאול האם זוהי תופעה נורמלית ואיך ניתן לפתור את זה? האם יש כדור נוסף שניתן לקחת כדי שיחזיר את חיי המין שלי לקדמותם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדור רסיטל וחיי מין - תגובה
ד''ר אורי גור20/04/2011אולי להחליף את הרסיטל בטיפול אחר? התייעץ עם הרופא שרשם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשלומי19/04/2011
מה הסיכוי להידבק במחלת מין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר במגע עם קונדום
שלומי19/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםשלומי19/04/2011
עשיתי ביד בעזרת קרם ידיים וגם יום אחרי עם חומר סיכוך, ומייד הרגשתי צריבה שהיא כבר יומיים בפין. יש לציין כי לא מדובר בצריבה שמופיעה בעת מתן שתן אלא משהו כללי כזה שאני מרגיש במהלך היום.
האם זה משהו שכדאי לגשת לרופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר אורי גור20/04/2011אם לא חולף או אם יש סימנים עם העור- פנה לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספתבן18/04/2011
האם נורמלי שהפין צר יותר בתחילה ומתעבה בהמשך כך שהוא עבה יותר מתחת לכיפה מאשר בתחילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח אם תוכל לענות לי
בן18/04/2011זה היה כתוצאה מהנפיחות כנראה שדיי ירדה...
יש לי שאלה נוספת בפין בצד ימין כשממשים מרגישים מין בליטות קטנות שאינן נראות לעין לעומצ זאת בצד ימין אין את הבליטות הללו...
יכול להיות שזה מהנפיחות??
כי זה בליטות ממש קטנות שנראות כתוצאה מאוננות האם הדבר תקין?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחג שמח
בן18/04/2011מיקום הבליטות מתאים למיקום האצבעות על הפין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לסרטן באשך השמאליסתיו17/04/2011
שלום רב !
קוראים לי סתיו ואני כבן 15 ולפני כחצי שנה נפלתי מהאופניים שלי וקיבלתי מכה מהכידון של האופניים באשכים הייתי בבית חולים ואובחן שהכל בסדר למרות שהאשך השמאלי שלי התנפח וכואב כאבי תופת
ומאז כל הזמן של קצת מאמץ או סתם לפעמים האשך השמאלי שלי מתנפח וכואב
לדעתי זה סתם יצא חופף המקרה הזה.
היום אחרי שיצאתי מהמקלחת אחרי שכמה ימים יש לי כאבים בגב בטן ובאשך מיששתי את האשך והרגשתי בתחתית מין גוש מוזר כזה צורה לא אחידה ונפרדת מהאשך אך עדין בתוך השק .
אני מאוד לחוץ ועצוב וקבעתי תור לרופא ילדים אבל לא נראה לי שהוא יעזור לי.
אני מקווה שבאמת תענו לי פה ותעזרו לי
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש לסרטן באשך השמאלי - תגובה
ד''ר אורי גור20/04/2011פנה לרופא שיבדוק ויחליט אם יש צורך בבדיקת אורולוג או בבדיקת סונר אשכים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחותבן17/04/2011
שלום.
ביומיים האחרונים שמתי לב לנפיחות באיבר מיני. בחלק העליון מתחת לכיפה הניפחות היא יותר בצד שמאל. היא לא גדולה ונראה כי ירדה במקצת. בזמן זקפה היא מתבלטת תחילה אך לאחר מכן הכל תקין. נמנעתי מלגעת בפין יומיים וחל שיפור במקצת לדעתי. שאלתי היא תוך כמה זמן זה יעבור? מה צריך לעשות? שמתי אלוורה... האם הדבר צריך להדאיגג??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנפיחות היא כנראה כתוצאנ מאוננות...
בן17/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה
בן17/04/2011שמתי לב שבמצב זקפה מבחינים יותר בנפיחות ונוצר מצב שהפין צר ומתעבה באיזור הנפיחות יש מי צורה כזו
^
( )
! !
! !
! !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיפור
בן18/04/2011ישנו שיפור ניכר בנפיחות ועכשיו היא קלה. אך עם זאת במצב של זקפה חלקית בהתחלה מבחינים טיפה בנפיחות אך היא נעלמת אחרי רגע. נראה שחל שיפור והנפיחות בפין עצמו יורדת. כעת יש נפיחות קלה שנראית כך:
! !
( )
--
( )
! !
יש מין שקע קטנטן בין הנפחויות אך נראה כי הכל חוזר למצב תקין אחר שלוש ימיים של מנוחה... אמשיך בשבוע מנוחה על מנת לחזור למצב התקין.
האם יש צורך בטיפול נוסף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתן לשקם כיליה?נורית13/04/2011
אחת הכליות פועלת כ- 13% .
האם ניתן לעשות משהו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ניתן לשקם כיליה? - תגובה
ד''ר אורי גור20/04/2011לשקם- לא ניתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קריאטנין 1.4קוקי13/04/2011
האם קריאטנין 1.4 מצביע על אי ספיקת כליות?
בבדיקה נמצאה כליה אחת מוגדלת
מה זה אומר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קריאטנין 1.4 - תגובה
ד''ר אורי גור13/04/2011גבולי. תלוי בערכי הנורמה של המעבדה.
פנה לרופא עם התוצאות לפענח המשמעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפיך אדומדםמייק מהצפון13/04/2011
לאחרונה הופיע אצלי שפיך אדמדם, אני חולה דיאליזה ומבצע 3 טיפולים בשבוע עם הרבה תרופות בדרך, לאחרונה בצעתי בדיקת תרבית והתשובה הייתה שיש צמיחה מעורבת דלילה, גם בדיקת PSA הייתה 0.77NG/ML, מה יכולה להיות הסיבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפיך אדומדם - תגובה
ד''ר אורי גור13/04/2011לרוב ממצא חסר משמעות שחולף מעצמו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)