מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דלקת בשתן מה מותר ומה אסורדניאלה29/06/2011
שלום,
יש ללי בן זוג חדש מקיימים יחסים ללא אמצעים (עברנו בדיקות הכל תקין) לצורך העינין לפני שבוע התרבית שלי הייתה שלילית. אתמול בצעתי עוד בדיקה כי חשתי צריבה קלה (שנכון לעכשיו כבר חלפה) וקצת ריח שגם חלף. מתרבית ששלחתי אתמול הליקוציטים גבוהים עומדים על 500. ובשתן המקרוסקויפי על *37. מרגישה מצויין, אבל כנראה שיש שוב דלקת. רציתי לדעת. מותר , אסור , כדאי, לא כדאי לקיים יחסי מין (ללא אמצעים) אם יש כביכול דלקת אבל בפועל הכל מרגיש טוב.
אני מרגישה שזה משפיע עלי בצורה נפשית חמורה, אני בוכה וזה גם די מרחיק אותי מהגבר שלי. פתאום הכל נעשה בחשש אפילו לגשת לשירותים שמה יהיה שוב ריח בשתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובת תרבית
דניאלה30/06/2011coli>10,000
הבנתי בגלל שזה לא גדול מ 100,000 אין מה לקחת אנטיביוטיקה.
למרות שהליקוציטים גבוהים. האם קיום יחסי מין עכשיו יכול לגרום לזה להחמיר ואולי כן עלולה לתפתח דלקת?
העינין הוא שהריח מגיע תמיד בשתן של הבוקר(רק יום אחד עם ריח טיפה מוזר ואח"כ הכל כרגיל בבקרים שאחרי).. וגם במשך היום אין ריח, הפרשה או כל דבר אחר. אני כמעט בטוחה שזה קשור ליחסי מין כי אנחנו שוכבים לפחות פעם ביום. אני שותה הרבה והשתן צלול. כנראה שזו סתם התראת שווא?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת בשתן מה מותר ומה אסור - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/07/2011ממליץ אנטיביוטיקה ל5 ימים לפי הרגישות ולאחר מכן משך 3 חדשים טיפול מניעתי אנטיביוטי יומיומי.פני לרופאך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה
ד''ר נחום זילבר08/07/2011כמובן לאחר ביצוע בדיקת שתן כללית ותרבית חוזרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבעילום שם28/06/2011
תוך כמה זמן אפשר לחזור לעבוד לאחר ניתוח לכריתת פרוסטטה(לא-רדיקלית)?
ותוך כמה זמן אפשר לחזור לחיי מין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
בעילום שם29/06/2011שכחתי לציין גיל 45,מתפקד טוב בכול יתר המובנים, והסרה דרך השופכה ללא חתך הבטן/גוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת - תגובה
ד''ר נחום זילבר05/07/2011שבועיים וחודש בהתאמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב תרופותיונתן28/06/2011
אני מטופל ב ליפיטור ו ואיפקס
האם יש מניעה לשלב ויאגרה מידי פעם ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב תרופות - תגובה
ד''ר אורי גור28/06/2011לא
אבל רק עם מרשם רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שגרום להתכווצות שריר השלפוחיתיעקב28/06/2011
הסבר על ניתוח שניתן להשתמש בגירוי חשמלי כדי לגרום להתכווצות של שריר השלפוחית, המטרה היא להתרוקן מהשתן במקום לצנתר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שגרום להתכווצות שריר השלפוחית - תגובה
ד''ר אורי גור28/06/2011מדובר בניתוח השתלת קוצב חשמלי המשנה את מערכת העצבים האחראית על שלפוחית השתן
נקרא SACRAL NEUROMODULATION* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילה!אלון28/06/2011
שלום
קראתי שבצלקת אין אברי חישה מה בדיוק הדבר אומר?
והאם איזור הצלקת מהברית מילה חסרים בו איזשהם עצבים או רגישות
הנה הטענה של המנתח אותה קראתי "באזור הצלקת יש קצות עצבים חופשיים אך לא אברי חישה. כלומר יש תחושת חום קור כאב ומגע אבל אין את רצפטורי הלחץ"
להתייחסותכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברית מילה! - תגובה
ד''ר אורי גור28/06/2011ההבדל הוא שהעורלה עשירה בקצות עצבים האחראים על התחושה
לא הצלקת היא החסרה אלא העורלה שהוסרה בברית המילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקזופיטיאמיר27/06/2011
שלום רב אמא שלי סובלת לעיתים קרובות מכאבי בטן חזקם ושילשולים .שלחו אותה לקולונוסקופיה ולבדיקת C.T ולא מצאו משהו חריג מלבד זה שבבדיקת ה C.T רשמו לה
"נגע בכליה ימנית החשוד ב RCC " ובסיכום התוצאות נרשם "נגע סולידי אקזופיטי 20 מ"מ
אמא מאד חוששת לגבי נגע זה והאם אפשר לקבל מידע על מה מדובר
תודה ואשמח לקבל תשובה מהירה עד כמה שאפשר
אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקזופיטי - תגובה
ד''ר אורי גור28/06/2011החשד שהנגע המדובר הוא תהליך גידולי
מציע לפנות לאורולוג עם הצילומים ולקבל הסבר והמלצות לטיפול אם דרוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר שלוםkb2427/06/2011
ברצוני לשאול האם הגוף מתרגל לסיאליס? או כול דבר שדומא לזה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר שלום - תגובה
ד''ר אורי גור28/06/2011אין התרגלות לתרופות הללו
כך שיעילותן נשמרת גם לאחר זמן רב של נטילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לבלוטת הערמוניתאנונימי26/06/2011
שלום רב, אני בן 43 וברצוני לשאול מספר שאלות:
1. בכל פעם בעת יציאה (בעיקר אם היציאה קצת קשה) היציאה מלוווה בנוזל זרע. האם תופעה זו מעידה על בעיה כלשהי בבלוטת הערמונית?
2.לאחרונה אני מתעורר בין 3 ל-4 פעמים במהלך הלילה לשירותים (למתן שתן) משך זמן השינה הינו בממוצע כ-6-7 שעות ברוטו. חשוב לציין שאני אדם שמאז ומתמיד שותה הרבה כמו כן בכל פעם בעת מתן השתן ההתרוקנות היא טובה והזרם חזק, אך נשאלת השאלה האם הנ"ל מעיד על בעיה כלשהי בערמונית?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לבלוטת הערמונית - תגובה
ד''ר אורי גור28/06/2011כנראה שלא מדובר זרע אלא נוזל מהשופכה
לא מעיד על בעיה בערמונית
הפרעות בהשתנה כולל השתנה לילית יכולות להיות קשורות בערמונית / בשלפוית השתן - פנה לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתןשלי26/06/2011
שלום ד"ר,
האם זה משנה, איזה שתן נותנים לבדיקת שתן כללית? ראשון/שני או אפילו שתן רביעי ביום?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן - תגובה
ד''ר אורי גור28/06/2011בדרך כלל לא. תלוי מה מחפשים בבדיקה
לפעמים רצוי שתן ראשון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש ממצא?אלון24/06/2011
שלום רב ד"ר!
אני בחור צעיר, בן 22, הופניתי ל-CT פרוטוקול אבנים לאחר כאבים כשבוע במותן ובאגן, באולטרא סאונד חשדו באבן באגן הקטן משמאל. יש גם חום לסירוגין מזה כחודש.
האם הקובץ המצורף ייתכן שמדובר באבן?
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש ממצא? - תגובה
ד''ר אורי גור28/06/2011יתכן. קשה לדעת מיקום בלי לראות את כל החתכים
פנה עם הבדיקה לאורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בטסטוסטרון משפיע על הערמונית?שי23/06/2011
שלום אני בן 24 בריא בד"כ ומשתמש בטסטוסטרון לצורך פיתוח גוף במינונים של 750 מ"ג בשבוע.
לאחרונה התחלתי לחוש מן לחץ באזור פי הטבעת ובעת מתן שתן (באופן ספונטני) יש לי תחושה של חוסר התרוקנות, לעיתים עם תום מתן השתן (עם תחושת החוסר התרוקנות) נפלט מעט זרע במקום.
כמו כן תחושת צמרמורת (אם זה מעיד על משהו) מלבד זאת אינני חש בבעיות של מתן שתן אשר מופיע באופן ספונטני, אולם לעיתים ישנם טיפטופים בסיום השתן, מה שלא הופיע בעבר.
אני סבור כי הדבר קשור מאז השימוש בהורמונן טסטוסטרון, האם הדבר מעיד על בעיה כלשהי בערמונית?
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בטסטוסטרון משפיע על הערמונית? - תגובה
ד''ר אורי גור28/06/2011שימוש בטסטוסטרון יכול להשפיע על ערמונית מוגדלת
לרוב לא שכיח בגילך
לעמת זאת יכול לגרום להפרעות פוריות בעתיד!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקתנו ניים2115/06/2011
שלום ד"ר,
אני חייל בן 21-
*מזה כמה חודשים אני סובל מדחיפות במתן שתן וכאבים באיזור כיס השתן התחתונה,בצבא איבחנו חלבון בשתן בא והולך ולאחר כמה זמן התחיל לי ממש צריבות במתן שתן ושריפות
(במיוחד לאחר אימונים).
*כתוצאה מכך הלכתי למיון בבית חולים והזריקו לי rocefin 500mg+ כדור t.doxylin 100m
לאחר מכן שחררו אותי ולקחתי גם כן יום לאחר מכן כדור doxylin.
*ביום השלישי נתנו לי מירשם לתרופה בשם monurol 3g (שזה מנה חד-פעמית לטיפול בזיהומים בדרכי השת לשבע ימיםן)+כדור doxylin.
-עד כאן האנטיביוטיקה התחילה לפעול ונהייתי גמור וצמא בצורה לא נורמלית-המתן שתן הוכפלה והדחיפות עוד יותר בשל התרופות.
*ביום הרביעי לקחתי כדור דוקסילין ואז הומלץ לי להפסיק כי המנה של המונורול שלקחתי ביום השלישי מספיקה ל7 ימים כביכול.
*ביום החמישי כבר לא לקחתי כלום וביום השישי לא לקחתי גם כלום וחזרו אלי כל הכאבים השריפות והדחיפות המטורפת במתן שתן!
-הרופא אמר שהוא לא ראה משהו חריג מדי בבדיקות (דם ,שתן,איסוף שתן 24 שעות וכו') ושאני ימשיך לקחת דוקסילין ואלך לאורולוג..עכשיו האורולוג רק שבוע הבא ואני ישמח לקבל תשובה מהירה מה עלי לעשות עם התרופות ומה כדאי לעשות כי אני ממש סובל.
בתודה,חייל21* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף
נו ניים2117/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פאקסטשי15/06/2011
אני מטופל בפאקסט לעיכוב הגמירה כבר חצי שנה זה היה מעכב לי יופי חצי שעה לעומת דקה עכשיו היה לי רגע שבו לא לקחתי כדור 3 ימים ואני חושב שזמן הגמירה ירד ל5 דקות הרופא אמר לי לא לפספס זה יכול לא להשפיע יותר יש סיכוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פאקסט - תגובה
ד''ר אורי גור28/06/2011אתה יכול לחדש את הטיפול
היעילות לא תיפגע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריפה בפיןאני14/06/2011
שלום. אני בן 33, מעשן. יודע שצריך להפסיק אך זה לא קל עבורי.
לאחרונה לאחר עישון מסיבי אני חש אי נוחות בפין. כמוח שאוכלים חריף ואז שורף בפה - רק שכאן זה שריפה פנימית בפין.
יש לך השערה לתופעה המוזרה?!?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריפה בפין - תגובה
ד''ר אורי גור15/06/2011העישון אינו משפיע ישירות על הפין.
אולי משהו פסיכולוגי.
נסה להפסיק - ותרוויח מכל הכיוונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנים בכליותאפרת14/06/2011
רציתי לשאול ממה אני צריכה להימנע לאכול שיש אבנים בכליות ומה סוג המזון שעוזר לאבנים בכליות ורציתי גם לשאול האם פעולת ריסוק האבנים יעלה יותר מניתוח ומה אחוזי הצלחת הריסוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבנים בכליות - תגובה
ד''ר אורי גור15/06/2011ההמלצות לגבי דיאטה מתאימה נקבעות לפי סוג האבן אם ידוע ולפי איסופי שתן ובדיקות דם
ההמלצה הגורפת - שתיה מספקת, כ-12-14 כוסות ביום
ריסוק אבנים חוץ גופי יעיל על פי רוב מעט פחות מניתוח, אך הוא הרבה פחות פולשני
אחוזי ההצלחה תלויים בסוג האבן, מיקום, גודל ומאפיינים נוספים - ונעים סביב 50-80% הצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)