מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אופניים ואמפוטנציהרוני15/05/2011
שלום רב
האם זה נכון שרכיבה על אופניים גורמת לאימפוטנציה? האם מומלץ להימנע מרכיבה על אופניים?
האם מושב ללא אף לא גורם לכך?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אופניים ואמפוטנציה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי19/05/2011שלול לך, קיימים דיווחים ועבודות מחקר המוכיחים כי לחץ של כסא האופנים , עלול לפגוע בעצבים וכלי הדם לכיוון הפין
לכן, קיימים סוגים שונים של כסאות להפחתת לחץ זה, ואף סוגי אופניים [מגרמניה]
שהרכיבה עליהם נעשית בחצי שכיבה להפחתת הלחץ
הסיכון הרב ביותר קיים במושבים צרים לרכיבה ספורטיבית
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדוריות דם בשתןמיכל15/05/2011
שלום רב,
אני בת 35 בריאה בד"כ. כבר מזה כמה חודשים כאשר אני מבצעת בדיקת שתן כללית כל הערכים תקינים פרט ל-RBC שתוצאתו קבועה והיא 20.
מה יכולה להיות הסיבה והאם עליי לדאוג (אני קצת לחוצה...)?
(קבעתי אולטרסאונד כליות ושלפוחית שתן בכל מקרה)...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כדוריות דם בשתן - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי15/05/2011שלום לך, אם הממצא של כדוריות דם בשתן חוזר על עצמו, יש לעבור בירור מלא של מערכת השתן כולל ct שתן לתרבית , ציסטוסקופיה וציטולוגיה בשתן
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדוריות דם בשתן ופיפי כל הזמןא12/05/2011
שלום, כבר חודשים רבים שיש לי כדוריות דם אדומות בשתן בממצאי הבדיקה, דלקות חוזרות ואני נמצאת בשירותים אחוז גדול מהיום. הרבה יותר מאנשים אחרים.. כבר שלחו אותי לעשות ציסטוסקופיה והבדיקה יצאה תקינה. הרופאה שלי לא מצליחה להבין מה הבעיה. אשמח לשמוע אם יש לכם איזשהו רעיון או עצה.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כדוריות דם בשתן ופיפי כל הזמן - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי15/05/2011שלום לך, נראה לי שעניתי לך בפורום אחר,
יש לשלול פוליפ במערכת השתן היכול לגרום לדימום
דלקות חוזרות בדרכי השתן יכולות להוות סובה להמצאות כדוריות דם במערכת
יש לדאוג לעיקור השתן ע"י טיפול להחמצת השתן, טיפול אנטיביוטי מונע לתקופה ממושכת וטיפול הורמונלי מעל גיל מסויים
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעמשה12/05/2011
שלום,
בן 33 רווק אחרי ניתוח פרולקטינומה לפני שנה בעקבות ראייה כפולה.
בבירור מקיף שערכתי אחרי הניתוח רציתי לדעת גם מה איכות הזרע ואם חלילה תהיה בעיה בעתיד.
בבירור אצל אורולוג נמצאה ווריקוצלה בדרגה 2 ע"י מישוש.
התנזרות מאוננות 3 ימים לפני בדיקת זרע
מצ"ב תוצאות בדיקת us אשכים בעקבות וריקוצלה (אין כאבים) + בדיקת זרע:
א.ס אשכים כולל דופלר
*סיבת ההפניה:
בירור
ממצאים:
* שני האשכים בעלי מבנה וגודל תקינים.
*האפידידימוס מימין ומשמאל הודגם תקין.
*לא הודגם נוזל הכמות חריגה בשק האשכים.
*ווריקוצלה קטן מימין וקטן בינוני משמאל.
* בבדיקת דופלר צבע זרימת דם תקינה.
סיכום:
ווריקוצלה קטן מימין וקטן בינוני משמאל.
-------------------------------------------------------------- ייחוס תוצאות הבדיקות:
Coagulum present no no
Complete liquification 30 minutes 30minutes
Odor normal
Color normal
Viscosity normal
Volume 2-6 ml 2.0 ml
pH 7.8-8.7 8.4
Motile spermatozoa 1 hr 50 % >50%
4hrs 40 % >40%
( Forward progression 1 hr I II III(Iv
4 hrs I II III
Viable spermatozoa 1 hr 70 % >70%
% 4hrs 60 % >60
Sperm agglutination no
Sperm concentration 25 million/ml >20 million/ml
Total Sperm Count 50 million
Round Cells
Morphology
% Normal forms 12
%Abnormal forms 88
Tapered heads Absent head
Microcephalus Double
Macrocephalus Tail abnormality
Amorphous X Immature forms המורפולוגיה נקבעת לפי
Round head Leucocytes Strict Criteria
RBC
Fructose mcgr/ml >1200 mcgr/ml
אני במעקב אנדוקריני כל 3 חודשים. האם תרופה להורדת פרולקטין תשפר את איכות הזרע?
תודה,
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי15/05/2011שלום לך, איכות הזרע עד כמה שהצלחתי לפענח , תקינה
ריכוז תאי הזרע והתנועתיות - תקינים, המורפולוגיה , בד"כ בנורמה - 12%-14%
יש מקום לחזור על בדיקת זרע נוספת לאשש את הממצאים,
צריך לודא שרמת הפרולקטין תקינה
אם איכות הזרע ירודה , יש לשקול תיקון וריקוצל משמאל
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודהמדבריך אני מסיק כי אין מה לדאוג
משה16/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מורפולוגיה לא תקינהאוהד12/05/2011
ד"ר שלום
היום קיבלתי את תוצאות בדיקת הזרע והבנתי שהמורפולוגיה שלי לא תקינה שאלתי היא
האם ניתן להעלות את כמות הזרעים בעלי הצורה התקינה ובנוסף האם תוכל לפרש את הבדיקה ? כמו כן 2 נתונים נוספים , ביומיים האחרונים יש לי כאב עמום באשך ימין שלא מתגבר ולא נחלש בנתיים ,כמו כן ימי ההמנעות שלי היו 2
להלן תוצאות הבדיקה :
ph-8
Volume 2 l
102 Concentration
204 Total Concentration
60 Percent of motile sperm
+ rapid
+ + moderate
++ slow
+ non progressive
122.4 Total motile sperm
55 Motility after 4h
6% Normal forms
94% Abnormal forms
80% Head defect
14% Mid piece defect
2 (Round cells (mil/ml* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מורפולוגיה לא תקינה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי15/05/2011שלום לך,
יתר מדדי הזרע שלך טובים מאד, המדד התקין למורפולוגיה הינו 12% , אולם קיים ויכוח בין האורולוגים בעולם אם אכן מדד המורפולוגיה אכן אמין , וכנראה ש6% מספיקים לפיריון, עליך לסיים בירור פריון ויש מקום לחזור על בדיקת זרע נוספת לאשש את התוצאה
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חד בין האשכים לפי הטבעתאלעד12/05/2011
שלום.
אני בן 25.
לאחרונה אני סובל לעתים קרובות מכאבים חדים באיזור שאני לא יודע את שמו - בין האשכים לפי הטבעת.
זה מגיע בפתאומיות וממש חד וצורב.
כשמגיע הכאב זה עוזר לשבת בשירותים - זה מרגיע.
עד שאני נרגע אני מנוטרל לגמרי (נאלצתי לצאת באמצע פגישה השבוע).
פעמים בודדות זה צרב בעת מתן שתן (בדרך כלל זה לא צורב בעת מתן שתן) - ואלו היו הפעמים הכי כואבות.
באופן כללי יש לי תחושת נמלול תמידית באיזור הזה.
יש גם ירידה בחוזק הזקפה. זה היה קורה לי מדי פעם, אבל עכשיו זה קורה לי כל הזמן.
אני מכיר את הכאבים האלה מהעבר, אבל זה היה ממש פעם בכמה זמן. עכשיו זה קורה לי כמעט כל יום.
קבעתי תור לרופא משפחה.
מה זה יכול להיות?
האם הרופא המומחה הרלוונטי הוא אורולוג או פרוקטולוג?
אציין גם שיש לי משהו שנראה כמו סינוס פילונדלי שלא ניתחו בגלל שלקחתי רואקוטן - אבל עכשיו כבר אפשר לנתח. האם זה יכול להיות קשור?
תודה!
אלעד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב חד בין האשכים לפי הטבעת - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי15/05/2011שלום לך, אם לוקחים בחשבון את גילך וסוג ההפרעות שאתה מתאר, צריך לשלול זיהום כרוני של הערמונית היכול גם להשפיע על איכות הזקפה
עליך לעבור בירור אורולוגי כולל תרביות ב- 4 כוסות ולקבל טיפול מתאים
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאור11/05/2011
לפני חצי שנה. קבלתי מכה בפין. ונהיה לי סימן כחול... .איך יכול להיות שלמרות שעבר חצי שנה עדין הסימן נישאר?ולמה הסימן נהיה יותר חזק שזה בזיקפה?האם יש מצב שהסימן יחלוף. או שזה ישאר למשך כל הזמן?והאם צריך טיפול?יש לציין שאין לי כאבים .או הפרעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/05/2011יתכן שהמכה היתה אכן חזקה. פנה לאורולוג לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוה דחוף!דוד11/05/2011
האם קיים קשר בין לחץ דם גבוה לבין חוסר יכולת להגיע לזיקפה בזמן אקט מיני? בגלל הריגוש/לחץ.
ואילו בזמן אוננות הזיקפה מלאה. למה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה דחוף! - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/05/2011לא. אין קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות דחופותליאור11/05/2011
אני בחור כבן 27 גבוהי 192 ושוקל 107 קילו לא מעשן ללא בעיות רפואיות עישתי בדיקת דם והם תקינות עישתי בדיקת זרע לצורך בדיקת פוריות ולהלן התוצאה מהם התוצאות תוכל להגיד לי מהם בבקשה יש לי תור רק עוד חודשיים בבקשה ומהו המשך טיפול שהייתי ממליץ לי
נושאים לבדיקה
התנזלות תקינה
דימוגות -
7 לבבן שקוף
ph8.2
נפח 4.4 מיליון
ריכוז תאי זרע 4 מיליון ריכוז תאי זרע בזרימה 18 מיליון
אחוז תנועה כללית 50%
מהירה 0%
בינונית 16%
איטית 17%
במקום היו 17%
סה"כ תאי זרע בתנועה 9 מיליון
אחוז ההפרדות לאחר הפרדות תנועה 30%
חיות 60%
אגלוטיניציה -
מופרפולגיה -
צורות תקינות 16%
צורות פתולוגיות 84% ראש67% ,צוואר 12% ,זנב 5%
תאים עגולים
לאוקוצטים
אריטרוציטים
בכולם 0
לסיכום
oligozoo spirmia +
astiozoospirmia+
tiratozoospirmia
azoospirmia
afpeaia
מה אני יכול בכדי לשפר את איכות הזרע מאחר והיא נמוכה ?.
האם זה קשור למשקלי ?
זה קשור לתזונה ?
איך ניתן לטפל בזה ?
האם זה מעיד על עקרות ?
ומה את מסיק על סמך הבדיקה שנוכל להרות בדרך טבעית
והאם ניצתרך הפריה מלאכותית חלילה מה זה אומר וכיצד מתבצעת
וכמה זה עולה ?
והאם ניתן להשיג טיפולים במחירים מוזלים דרך הקופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות דחופות - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/05/2011לסיכום השאלות בתשובה אחת ישנה בעיה בזרע הניתנת לפתרון .פנה לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ברית מילה דחוףאמא מודאגת10/05/2011
בני עבר ברית מילה לפני כחודש והבחנתי לפני מספר ימים בחתיכת בשר שמחוברת בסוף הצינור של השתן החלק שנמצא לא על העטרה,זה נראה מוזר האם זה הגיוני שנשאר ונדבק הבשר מהברית?האם זה מולד? ככל שידוע לי מיילדי הקודמים לא ראיתי תופעה כזאת אנא עזרו לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ברית מילה דחוף - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/05/2011פני בהקדם לאורולוג או רופא ילודים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפיחות בפין אצל תינוק בן 3 חודשים
תהאני12/02/2016שלום רב
אחרי ברית מילה בגיל חודשיים הראה
נפיחות בפין אצל התינוק שלי .. הרופא שעשה הפעולה אמר שהניפחות קיימת לפני מכן ועם הזמן הפין יחזור כרגיל
התינוק שלי היום הוא בן 3 חודשים ועדיין הפין נפוחה ובצקתית .. למרות שאין חום או מעוט במתן שתן או בכי במתן שתן ..
חשוב להזכיר כי הוא הייה מאושפז לפני שנעשת לו הברית כ 3 שבועות הייה עם חום ונעשה בירור ספסיס מלא אבל הכל השלל .. קיבל גנטמצין4 מנות ו אמפיצילין האם זה קשור לנפיחות הזאת ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכיפות במתן שתןמאיר08/05/2011
אני בגיל 48 עברתי ניתוח בצוואר הירך לאחר הניתוח אני נותן שתן כול 20דקות נערך איסוף שתן שש ליטר ב24 שעות בנוסף יש בריחת שתן בדיקות הדם והשתן תקינות אולטרסאונד כליות תקין בדיקת adh תקינה ניבדקתי אצל נפרולוג אין הסבר לבעיה אני עדיין מאושפז מיום הניתוח שלושה שבועות ואין שום תשובה לבעיה חוץ מיזה שהרופאים אומרים שהבעיה נדירה אני חסר אונים ולא יודע מה לעשות צריך עזרה בדחיפות אני מאושפז בבית חולים שערי צדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תכיפות במתן שתן - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי15/05/2011שלום לך, יש צורך בבירור סיבת הגירוי הרב למתן שתן, : הדמיית מערכת השתן, תרבית שתן, שתן לציטולוגיה , ציסטוסקופיה ובמידת הצורך- בדיקה אורודינמית
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אורופלומטריה מורכבתרמי07/05/2011
הבנתי שבבדיקה הזאת מכניסים קטטר לאיבר המין, השאלה שלי אם זה כואב ויכול להפריע לתפקוד יומיומי או מיני באותו היום של הבדיקה או בימים שאחרי... ואם מקבלים על זה "גימלים" בתור חייל. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת אורופלומטריה מורכבת - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/05/2011מעט לא נוח. לאחר מכן חוזרים לשגרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בריחת שתןשוש07/05/2011
אני בת 43 אחרי 2 לידות
כאשר אני לא שותה מים במשך היום יש לי כאב חזק ואני מרגישה את הצינורית של השתן
כאשר שותה יש לי בריחה של שתן
זה נורמאלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בריחת שתן - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/05/2011לא.זה לא תקין. פני לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבולבל מאוד...יש מוצא?חיימון07/05/2011
יש לי 2 בעיות שאני מאוד מוטרד לגביהן רוב חיי וחייב לדעת אם יש לי סיכוי לשנות משהו.
1.אני כרגע בן 20, בצבא. וכשנולדתי הייתה לי בעיה שצינור השופכה היה קצר ופנה כלפי מטה בפין. לא יודע כיצד נקראת הבעיה. תיקנו לי אותה ויצרו לי המשך מלאכותי בעזרת העור או משהו כזה ככה שכביכול הכל נורמלי ואני משתין כרגיל.
עכשיו מאז שאני זוכר את עצמי הייתי נורא מוטרד מאורך איבר המין שלי שהוא נורא קצר(11 ס"מ כשהוא עומד). אני זוכר שכל ביקורת אצל האורולוג הייתי מוטרד מזה עד כששאלתי אותו בביקורת האחרונה והוא אמר שזה אורך נורמלי וזה לא יתארך עוד במהלך חיי...
אני בצבא זוכה לראות מלא איברי מין במקלחות ואני ממש בבעיית ביטחון עצמי נמוך בעקבות האורך שלי...
אני רק מתפלל שיום אחד זה ישתנה.
האם יש סיכוי שזה ישתנה באמת? האם יש איזה תהליך שיכול לשנות? אני אובד עצמות וזה כן חשוב לי...אני עדיין לא מוכן לקבל את זה שזה ככה...
בעקבות הבעיה הזאת אני גם חושב שאני במעט חרדה שאני לא אוכל לספק בנות ובגלל זה אני גומר יחסית מהר בזמן סקס.
2.שמתי לב לעוד בעיה שנגררת מהקודמת.
אני לא מצליח לגמור בתוך בחורה. ז"א הבנתי שאין לי ת'שרירים שאמורים לגרום לשפיך לצאת בהשפרצה או משהו כזה. נובע מכך שבכלל כשאני בפנים הצינור שאמור להוביל את השפיך נחסם ושומדבר לא יוצא כשאני בתוך הבחורה.
רק כשאני יוצא הצינור כביכול משוחרר ובעזרת לחיצה שם אני מוציא את השפיך.
אני מפחד שאני לא אוכל להביא ילדים בעקבות הבעיה הזאת...
מה ניתן לעשות בעניין?
תודה מראש,
חיימון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוספדיאס
ד''ר נחום זילבר08/05/2011יש מוצא.פנה לאורולוג שישלח אותך לבדיקות ולפי התוצאות יטפל בך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רק
חיימון09/05/2011אם אפשר רק לקבל הרחבה על העניין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באשכיםגל06/05/2011
שלום
אני חייל בהכשרה ביחידה קרבית (חי"ר)
לפני שחודש וחצי הופיע אצלי כאב באשך שמאל,בהתחלה כאב חזק לאחר מכן שבועיים של כאב מתון יותר ומאז הוא משתנה כל הזמן (בשבועיים של ההקלה היתה דוקא פעילות עצימה מאד),הפנו אותי לבדיקה קלינית אצל רופא היחידה והוא אמר שהמרקם תקין,משם הלכתי לאולטראסאונד שגילה ווריקוצלה דרגה 1 באשך שמאל,הרופא לא חושב שזה מקור הכאבים ולכן הוא מפנה אותי לבדיקה אצל אורולוג (אך התור אורך כחודשיים) ,הכאבים מתעצמים בשעות ובימים שלאחר שפיכה (אם כי לאו דוקא מיד),ולעיתים לאחר מאמץ,האם הפסקת השפיכה תהווה אינדיקטור למקור הכאב או שהכאבים יתחלפו בכאבי אשכים שמאפיינים חוסר שפיכה מתמשכת? או שכל זה לא קשור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב באשכים
ד''ר נחום זילבר08/05/2011השאלה היא האם הכאב קשור למאמץ.
אם כן- יש קשר לוריקוצלה. אם לא זה קשור בשפיכה ובהימנעות ממנה קרוב לוודאי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)