מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מבנה הפיןיוסי06/06/2011
שלום רב יש לי משני צידי הפין מתחת לכיפה שק קטן של עור מת כזה זה קצת שונה ממבנה הפין האחר שראיתי צירפתי תמונה למטה האם זה נורמאלי ולא יהווה לי בעיה לפוריות יש לציין שנולדתי מהול זה קשור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מבנה הפין - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי12/06/2011שלום לך, ע"פ התמונה נראה מעט עודף של העורלה , אינני בטוח שזה אכן מפריע משמעותית, אך התיעץ עם אורולוג באיזור מגוריך
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות חוזרות בשתןד06/06/2011
מזה כשנה וחצי אני סובלת מדלקות חוזרות ונישנות בשתן ב -3 תרביות שנליקחו לא נימצא סוג החידק אך בבדיקת הסטיק נימצאו ליקוציטים , מה יכולה להיות הסיבה ?
ומה מומלץ כעת? כל פעם טופלתי באנטיביוטיקה שונה והדבר לא עוזר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דלקות חוזרות בשתן - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי12/06/2011שלום לך, קיימים מספר כללים למניעת זיהומים חוזרים :
שתיה מרובה , מעל 2 ליטר ליממה
החמצת השתן [ למשל ע"י ויטמין סי ]
טיפול אנטיביוטי מתאים ממושך , או לאחר קיום יחסי מין ,
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה הורמונלית או לא?מישהי05/06/2011
שלום, בן זוגי ואני בגיל 25 שנה וחצי יחד לא נשואים, פנינו לאורולוג עקב בעיות זיקפה (שהיו לו מאז ומתמיד), כדי לשלול בעיה פיזית. הוא נתן ויאגרה לנסות, ונתן בדיקות דם שהגיעו רוב התוצאות (הבדיקות לבן זוגי). התוצאות:
Prolactin mIU/L 470.5
Testosterone nmol/L 15.90
TSH mIU/L 1.90
FSH mIU/mL 2.6
LH mIU/mL 3.57
האם עקב כך הבעיה כנראה פיזית- או שזה נחשב תקין? אגב אין לו בעיה מזריקות והוא בכלל לא חושש מזה ולא היה לחוץ בעת הזריקה (קראתי שזה יכול להשפיע על התוצאה של הראשון). האם עקב בדיקות אלו עלינו לחשוש מבעיות פוריות אצלו או לבצע בדיקות נוספות? אציין שהוא גבר בריא לגילו ולא נוטל שום תרופות. ברור שנפנה לאורולוג כשהתוצאות כולן יגיעו אבל מה באופן כללי צריך להסיק מהתוצאות? האם זו בעיה הורמנלית ולא קשור לסקסולוג? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת תוצאה
מישהי06/06/2011Free Testosterone pmol/L 50.32
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בעיה הורמונלית או לא? - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי12/06/2011שלום לך, רמת הטסטוסטרון תקינה אצלו ואין צורך בתוספת, כדאי לחזור על רמות
פרולקטין , אם ההפרעה כה ממושכת , אני ממליץ לבצע בדיקת זקפות לילה [NPT-RIGISCN ], הבדיקה יכולה להבדיל בין הפרעה גופנית להפרעה פסיכוגנית
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה הורמונלית או לא?מישהי05/06/2011
שלום, בן זוגי ואני בגיל 25 שנה וחצי יחד לא נשואים, פנינו לאורולוג עקב בעיות זיקפה (שהיו לו מאז ומתמיד), כדי לשלול בעיה פיזית. הוא נתן ויאגרה לנסות, ונתן בדיקות דם שהגיעו רוב התוצאות (הבדיקות לבן זוגי). התוצאות:
Prolactin mIU/L 470.5
Testosterone nmol/L 15.90
TSH mIU/L 1.90
FSH mIU/mL 2.6
LH mIU/mL 3.57
האם עקב כך הבעיה כנראה פיזית- או שזה נחשב תקין? אגב אין לו בעיה מזריקות והוא בכלל לא חושש מזה ולא היה לחוץ בעת הזריקה (קראתי שזה יכול להשפיע על התוצאה של הראשון). האם עקב בדיקות אלו עלינו לחשוש מבעיות פוריות אצלו או לבצע בדיקות נוספות? אציין שהוא גבר בריא לגילו ולא נוטל שום תרופות. ברור שנפנה לאורולוג כשהתוצאות כולן יגיעו אבל מה באופן כללי צריך להסיק מהתוצאות? האם זו בעיה הורמנלית ולא קשור לסקסולוג? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת תוצאה
מישהי06/06/2011Free Testosterone pmol/L 50.32
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא שלירחל ארבל03/06/2011
אמא שלי בת 58 לא בריאה עברה גידול שפיר =סוכרת 120 גבולי עכשיו היא סובלת מדלקות חוזרות היטא טופלה בזינט 500 מג 2 פעמים ביום
עכשיו היא עדין מתלוננת על כאבים בטן תחתונה עברה בירור נשים הכל תקין מה הסיבה לכאבים בטן תחתונה ומקרין לרגל ימין תחתון ואגן מה הסיבה לכאב האים זה מהשלפוחית אודה לך על המלצתך בכבוד רב רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא שלי
רחל ארבל03/06/2011דלקות בדרכי השתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהקשר להודעה הקודמת על מחלת פיירוניבוריס01/06/2011
רציתי לשאול גם אם זה עובר ללא ניתוח.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהקשר להודעה הקודמת על מחלת פיירוני - תגובה
ד''ר אורי גור02/06/2011ברוב האנשים אין צורך בניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לטפל במחלת פיירוני?בוריס01/06/2011
שלום, רציתי לשאול איך לטפל במחלת פיירוני והאם זה עובר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לטפל במחלת פיירוני? - תגובה
ד''ר אורי גור02/06/2011אפשרויות הטיפול משתנות לפי שלב המחלה- חריף או כרוני
מציע לפנות לאורולוג לבדיקה (עם צילומים במצב זקפה), כדי להגיע לאבחנה ולשמוע על אפשרויות הטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחלת פיירוני
בוריס02/06/2011קיבלתי הבחנה והרופא נתן ויטמין E. האם יש עוד דרכי טיפול? ותוך כמה זמן זה יכול לעבור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחלת פיירוני - תגובה
ד''ר אורי גור15/06/2011ישנן עוד אפשרויות טיפול. רובן, כמו גם ויטמין E, ביעילות לא מוכחת.
לרוב השלב החריף נמשך כשנה וחצי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוסטטיטיסגרי01/06/2011
שלום.
יש לי צריבות פתאומיות מאחורי האשכים "למטה" וזיקפה באיכות פחותה מאד.
הלכתי לאורולוג, הוא עשה בדיקה ידנית ואמר שזו דלקת בפרוסטטה - פרוסטטיטיס.
(בשלב מסוים במהלך בדיקה כאב לי מאד בדיוק באותו המקום שבו אני מרגיש את הצריבות הפתאומיות).
הרופא אמר לי לעשות אמבטיות חמות ונתן לי תפריט ללא אלכוהול, קפאין או חריף.
האם זה סביר שהוא לא שלח אותי לבדיקות נוספות? (הקביעה שלו היתה פשוט לפי זה שברגע מסוים במהלך הבדיקה הידנית כאב לי מאד).
האם באמת "אין יותר מדי מה לעשות" כמו שהוא אמר?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין - בדיקות שתן תקינות
גרי01/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוסטטיטיס - תגובה
ד''ר אורי גור02/06/2011האבחנה אכן מתבססת על היסטוריה רפואית ובדיקה גופנית.
ניתן לבסס עם בדיקות מעבדה- מומלץ לשלוח
ישנן מספר אפשרויות טיפול
פנה לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בחשק המיניחייל משוחרר01/06/2011
אני בחור צעיר בן 22 , יש לי ניסיון מיני אמנם לא גדול אבל מעולם לא היו לי בעיות לא של להגיע לזיקפה ולא של שפיכה מוקדמת.
אפשר להגיד שאני מנהל אורח חיים לא בריא(מעשן.שותה. לא עושה הרבה ספורט) אבל עדיין מעולם לא היו בעיות.
לאחרונה(כמה שבועות) אני מרגיש ירידה חדה בחשק המיני זה הגיע למצב שיום שלם אני יכול שלא תיהיה לי זיקפה אחת וגם אם כן היא לא בשיא כוחה.
לפני כשבועיים היה לי קטע מיני עם בחורה והאיבר פשוט לא עמד לא משנה מה ניסיתי,הבחורה כמובן התבאסה (למרות שהשתדלה לא להראות את זה)ואני ניסיתי להצדיק את זה שאני עובד תקופה לא קלה ממועטת בשינה ובלגאנים בבית(מה שאגב נכון)
חשבתי שזה חד פעמי הרי אני בחור צעיר בשיא כוחי כביכול רק שמאז עוד יותר אני מרגיש בחוסר חשק מיני וגם לאונן לא בא לי(לפני זה הייתי מאונן בתדירות כמעט יום יומית וסקס זה דבר שהיה עובר לי לא מעט בראש במשך היום) וגם שאני לבד עם עצמי אני לא מצליח להגיע לזיקפה מלאה ממש.
לבינתיים עם הבחורה הקשר התקדם וכל פעם כשאנחנו במיטה מתחילה לרוץ לי הסיטואציה הקודמת שלא עמד לי , ואני ניכנס ללחץ ומפחד להעלות הילוך בקטע המיני מה שמאוד מתסכל אותי .את האמת אני מתבייש ללכת לקבל ייעוץ בשל גילי הצעיר
וגם ניסיתי לחפש פתרונות (ג'לים וכדומה)ששמעתי שעוזרים , רק להשתמש פעם פעמיים כדי להוריד מעליי את חובת ההוכחה.
אשמח לקבל תגובה , תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בחשק המיני - תגובה
ד''ר אורי גור02/06/2011אכן נשמע הפרעה שמקורה בהשפעה נפשית
קרוב לודאי שיחלוף בעצמו
ניתן גם לנסות טיפול חד פעמי כדי להחזיר את הביטחון
פנה לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקירות באשךליבה31/05/2011
רציתי לדעת משהו היה לי חבלה באשך וחודש הכל היה טוב ואחרי זה התחילו במפתיע דקירות רציני באשך שמאל כמו אני לא יודע מה לא יודע איך מה הרופאים ישר הבחינו פה דלקת דלקת דלקת שיגעו אותי לקחתי דוקסילין 100 20 כדורים במשך 10 יום ואחרי זה טיפה פחות כאבים היה ומאז לא טופלתי כלום ולא שום דבר והכאבים בכלל לא חלפו נישאר אותו דבר וזה שנה כבר האם מדובר פפה בדלקת שנה שלמה? אגב עשיתי אולטרסאונד לפני שבוע וחצי ולא מצאו דלקת רק הידרוצאלה קל משמאל אבל לפי מה שקראתי הדבר לא גורם לכאבים לכן מה כניראה יש לי באשך שמאל הכואב.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקירות באשך - תגובה
ד''ר נחום זילבר01/06/2011פנה פעם נוספת לאורולוג אחר עם כל הבדיקות שעשית והוא יחליט על המשך בירור וטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפוספדיאסניר26/05/2011
שלום,
אני בן 25, בגיל 6 עברתי שני ניתוחים לתיקון היפוספדיאס ברמה קלה.
לפני כשנה נפתחה לי פיסטולה כשני מילימטר מהפתח שעשו לי בניתוח, התחילו להווצר אצלי זיהומים.
בצילום נראה שהחלק של צינור השופכה שתיקנו אותו בילדות נהרס ונהיה צר, כך שהוא גורם לפיסטולה.
אני מפחד לעשות תיקון מחדש של צינור השופכה, הבנתי שזה יכול להיות מסובך, ניתוחים חוזרים ופגיעה באיכות החיים.
האם יש דרך פשוטה ואסתטית יותר לפתרון של הדלקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוספדיאס - תגובה
ד''ר אורי גור29/05/2011תיקון של היצרות שופכה ושל פיסטולה הוא בניתוח.
אפשר גם להחזיר את המצב לקדמותו - לעשות היפוספדיאס
מציע לפנות לאורולוג העוסק בתחום להתייעצות
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות זיקפהאלכס26/05/2011
היי,
אני בן 28 ובחודשיים האחרונים אני חווה ירידה דרסטית בחשק המיני.
יחד עם הירידה בחשק באה גם בעיית זיקפה.
כאשר יש גירוי פיסי של הפין, לוקח כמה דקות אבל אני מצליח להגיע ולשמור על זיקפה.
הבעייה העיקרית היא שבת הזוג צריכה לרדת לי לפני שיש לי זיקפה וזה פוגע לה בביטחון העצמי (היא חושבת שאני לא נמשך אליה) וברצון באופן כללי לקיים יחסי מין.
בנוסף אם במהלך היחסי מין הגירוי הפיסי נפסק (כשאני מבצע מין אוראלי) הזיקפה שוב יורדת.
עד החודשיים האחרונים לא היו לי בעיות בתחום הזה מעולם. ז"א אפילו נשיקה או קצת מגע יכלו לגרום לזיקפה חזקה ומתמשכת.....
יש לי זיקפת בוקר מדי פעם (באותה תכיפות שתמיד הייתה לי).
המצב הנפשי שלי ממש טוב כרגע, לכן קשה לי לחשוב שזאת בעייה פסיכולוגית.
האם יתכן שהבעייה הורמונלית? או בעייה פיסית אחרת?
אם כן, לאיזה רופא כדאי לפנות בנושא?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות זיקפה - תגובה
ד''ר אורי גור29/05/2011הסבירות הגבוהה היא שהמקור לבעיה פסיכוגני (אולי משני לירידה בחשק).
אם לא מסתדר פנה לאורולוג או סקסולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצב ייחודיאבי26/05/2011
שלום. אני בן 27 וכתבתי כאן כבר בעבר על כך שיש לי בעיות זיקפה מאז ומתמיד (מגיל 15) ואני בריא לחלוטין עם איברים בגודל נורמלי ,עשיתי בדיקות דם והורמונים והכל תקין.
למרות זאת אין לי זיקפות חזקות מספיק ( NPT לאחר בדיקה 0 זיקפות ) וניסיתי כדורים שלא עזרו וניסיתי זריקות שעזרו אך גרמו לי לפצעים ולכן הפסקתי.
נתנו לי בפורום הזה עצה לעשות תותב .אך לאחר בירור מעמיק הגעתי למסקנה כרגע שאני עלול להתחרט על הניתוח הזה בגלל סיבוכים או חוסר תוצאות מספקות או סיבה אחרת.
שאלתי : מה אני יכול לעשות עוד חוץ מתותב? ( לגבי ניתוח ורידים אני גם לא מעוניין)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצב ייחודי - תגובה
ד''ר אורי גור29/05/2011ניתוח ורידים אינו אופציה
גם תותב לא מומלץ בגילך
ניתן לבדוק אפשרות להזרקות או משאבת ואקום
פנה לאורולוג העוסק בתחום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם לפני מתן שתן.בן25/05/2011
על מה יכול להעיד מעט דם שיוצא לפני מתן שתן? הרגשה כללית רגילה לחלוטין, אך מזה כמה ימים, בערך פעם-פעמיים ביום, לפני שיוצא השתן יוצאות כמה טיפות של דם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם לפני מתן שתן. - תגובה
ד''ר אורי גור29/05/2011יכולים להיות מספר גורמים
פנה לבדיקת אורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדל בין כאב או בעיה בכליות לגביובל24/05/2011
שלום,
רציתי לדעת, האם קיים הבדל בין סוג הכאב כאשר מקור הבעיה הוא בגב לבעיה בכליות? כשמדובר בגב תחתון/אגן עם הקרנה לעיתים לרגל (תמיד באותו צד).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבדל בין כאב או בעיה בכליות לגב - תגובה
ד''ר אורי גור29/05/2011לרוב כאב המקרין לרגל מאפיין יותר בעיות בעמוד שדרה או עצבים ולא ממקור כלייתי
שם הכאב במותן, לעתים מקרין לכיוון המפשעה, ולרוב בא בהתקפים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)