נקע בקרסול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נקע בקרסול
    לימור1982
    21/07/2011

    שלום,

    בתחילת החודש ליתר דיוק ב 3 ליולי הייתי באירוע בערב על נעלי עקב גבוהות ועיקמתי את הקרסול, רק לאחר יומיים חשתי בכאבים עזים, כאב לי לפני כן אבל חשבתי שעם מנוחה זה יעבור.
    ביום רביעי (האירוע קרה ביום ראשון) כבר ממש לא יכולתי ללכת והמקום היה נפוח מאוד.
    ביום חמישי הלכתי לרופא עשה צילום אמר שאין שבר שלח אותי לאחות שתחבוש בתחבושת אלסטית עד שיעבור שבוע אחרי בדיוק ביום חמישי דיברתי עם הרופא אמרתי לו שהמקום נפוח וכואב אותו הדבר הוא אמר לי ללכת לאורטופד אולי זה נקע.
    ניגשתי לאורטופד למחרת והאורטופד אמר שזה נקע למרוח רדיאן 3 ולחבוש.
    מאז הנפיחות קצת ירדה והמקום קצת פחות כואב אבל מה עליי לעשות כדי לסיים את זה כבר אף רופא לא אמר לי מה לעשות ואיך ואני שומעת המלצות שונות מכל אחד הייתי שמחה שלאור זה שדי הזנחתי את הנקע כי הבנתי שצריך לעשות קירור יומיים ואח"כ חימומים ...
    לאור כל זה הייתי רוצה לדעת מה הכי טוב שאעשה עכשיו? ותוך כמה זמן להערכתם זה אמור לעבור.
    תודה,
    לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקע בקרסול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקע בקרסול - תגובה

    ד''ר יחזקאל טיטיון
    09/08/2011

    יש להעזר בתומך קרסול מסוג AIR CAST או דומה למשך כחודש וחצי ולפנות לקבלת טיפול פיזיוטרפי לשמירת טווח תנועה, חיזוק שרירים סביב הקרסול ושיפור יציבות הקרסול.

    בברכה - דר' טיטיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו