החלמה ומעקב אחרי שבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלמה ומעקב אחרי שבר
    שרה
    29/07/2011

    שלום,
    אני מחלימה משבר רדיוס דיסטלי תוך פרקי (כף יד שמאל). שבוע לאחר הורדת הגבס, התחלתי בטיפול פיזיותרפי וריפוי בעיסוק, אך כף היד עדיין נפוחה ומלאת בצקת, אזור שורש כף היד נוקשה מאד, ואני לא מצליחה להזיז את היד למעלה ולמטה כמעט בכלל. ברצוני לדעת האם זה תקין? האם יש טעם גם במעקב של כירורג כף יד בנוסף לפיזיותרפיה ולמעקב של האורטופד? מה משך ההחלמה? האם מדובר בהחלמה מלאה?
    אני לחוצה מאד מכל המצב ובעיקר מזה שהאורטופד הפנה אותי ל-CT. בהפניה כתב: "צילום מדגים איחוי של השבר בקיצור סבלוקסציה של ראש האולנה" מה זה אומר?
    אני מודאגת מאד, אודה לתשובתכם

    שרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלמה ומעקב אחרי שבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמה ומעקב אחרי שבר - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    31/07/2011

    שלום שרה,
    אנו כרגע עונים לשאלה בערך חדש וחצי מאוחר מדי.
    ההתנהגות לאחר גיבוס של שרש כף היד צריכה להיות: תנועות אינטנסיביות של האצבעות לסגירה ופתיחה מקסימלית לפחות עשר פעמים כל שעה.
    מכיון שזה לא נעשה יש להתחיל זאת כעת כמה שניתן וכמה שיותר.
    ניתן להעזר גם ביד השניה, וניתן לקבל הדרכה במרפאת ריפוי בעיסוק בקופה או בפיזיוטרפיה.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו