דלקת בגיד אכילס - הסתיידויות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת בגיד אכילס - הסתיידויות?
    נופר
    30/07/2011

    אחרי קרוב לשנה של כאבים בגיד אכילס שני הרגליים וטיפולים של אולטרסאונד, עיסוי עמוק וגלי הלם שלא עזרו, כשאני עושה ספורט באפן קבוע, עשיתי צילומי רנטגן ואולטרסאונד, רק עכשיו, אחריי חודש הפסקה מספורט וחזרתי לפעילות, אבל הבעיה נשארה. רציתי לדעת פרוש תוצאות בדיקה. אולטרסאונד : נצפו הסתיידויות קטנות בחלקים הדיסטליים של גידי אכילס דו"צ. רנטגן: הסתיידות רקמה רקה לאספקט אחורי של העצם העקב דו"צ. מה זה אומר? ומה אפשר לעשות? בעבר גם לקחתי ארקוקסיה שלא עזר. ועכשיו אחרי שהייתי אצל הרופא נתן לי לקחת ברקסין ומדרסים עם שכבות שיותר טובים על פניו ,מהקודמים - שניהם דרך מכבי. לא נראה לי שיפתור את הבעיה. עדיין כואב. יש טיפולים אחרים - חוץ מגלי הלם ,תרופות, שיכולים לעזור לי? האם רק מנוחה טוטאלית תעזור או תיפתור את הבעיה.? זריקות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בגיד אכילס - הסתיידויות? - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    31/07/2011

    שלום נופר,
    אכן יש דברים נוספים, החל ממתיחות פיזיוטרפיה ועיסוי עמוק, הגבהת עקב וכלה בליזר רך.
    הכל בעדינות כדי לשמור על איכות הגדי ולא להגיע לקרע.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו