תזונה, ספורט וכושר.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה, ספורט וכושר.
    רציני
    01/08/2011

    שלום רב,

    אני אם לנער בן 14 שמסרב לאכול דבר מלבד צ'יפס ונקניקיות עם הרבה מאוד קטשופ ולחם עם מרגרינה (לפעמים אם יש לי מזל הוא מוכן לצרף חביתה). הוא אינו אוכל פירות או ירקות כלל, בקושי שותה חלב (כוס אחת ביום לכל היותר, עם קורנפלס בבוקר) ומעט הבשר שהוא כן מועיל בטובו להכניס לגופו, הינו מהסוג הנחות ביותר.

    עד כמה שהצלחתי להבין מחיפוש מידע באינטרנט, כמויות הסידן והחלבון שהוא צורך אינן מספקות לילד בגילו. מדאיגה אותי אף יותר העובדה שהוא ילד מאוד ספורטיבי בחוגים ואף מתכנן להתחיל להרים משקולות בחדר כושר. למיטב הבנתי, אילולא ישנה את הרגלי התזונה שלו, זה רק יגדיל לו את הגרעון בחלבון וסידן שכבר יש לו.

    אנא, אם תוכלו להסביר לי האם ישנה סכנה שהילד אכן עושה לעמצו נזק בלתי הפיך, האם הוא עלול לפגוע לעצמו בגדילת ובבריאות העצמות שלו, ומהם הנזקים העתידיים שהוא מסתכן בהם ?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה, ספורט וכושר.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה, ספורט וכושר. - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    03/08/2011

    לא מתאים לפורום הנוכחי - חפשי פורום תזונה וכושר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו