כאב גב ימני תחתון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב גב ימני תחתון
    ריקי
    05/08/2011

    שלום רב!
    (בת 30)כבר כ 5 חודשים אני מתעמלת 3 פעמים בשבוע (האימון כולל שעה קיקבוקסינג ושעה חדר כושר במכשיר "רב כושר" אירובי)
    פתאום לפני חודש לאחר אימון הרגשתי כאב גב לאורך כל הגב בצד ימין
    לאחר שבוע נשאר כאב רק בגב התחתון הימני שלא עבר עד היום.
    שום דבר לא עוזר (מס'אז, חום, ג'קוזי,אימונים וכו) הגב נשאר תפוס וכואב
    לפני שבוע הייתי אצל אורטפד ולאחר בדיקה קצרה מאוד אמר שלדעתו זה שריר תפוס ורשם לי אתופן ופיזותרפיה.
    לפיזותרפיה כמובן שאין תור קרוב ומי ששמע שנתנו לי אתופן אמר לי לבלוע כי זה רק נגד כאבים ויש לו תופעות לוואי הרסניות
    מאחר ונכנסתי לפחדים לא בלעתי את הכדורים
    שאלותי הן:
    1.תוך כמה זמן צפוי להשתחרר השריר ללא טיפול באתופן וזה יחשב תקין?
    2.האם חודש שריר תפוס מחייב כבר לבלוע את האתופן?
    3. האם יש מצב ששריר תפוס גורם לדלקת?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב גב ימני תחתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב גב ימני תחתון - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    09/08/2011

    שלום ריקי,
    1.תוך כמה זמן צפוי להשתחרר השריר ללא טיפול באתופן וזה יחשב תקין?
    שריר תפוס צריך להשתחרר תוך שבועיים שלשה.

    2.האם חודש שריר תפוס מחייב כבר לבלוע את האתופן?
    אני קצת מטיל ספק באבחנה של שרירי תפוס...

    3. האם יש מצב ששריר תפוס גורם לדלקת?
    יתכן שיהיה דלקת בשריר תפוס אולם צריך לעבור תוך כשלשה שבועות.

    ממליץ לבצע צילום עמוד שידרה ואגן.
    אם הכל בסדר בצילום לפנות לכירופרקטור.
    הצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה ...

    ריקי
    10/08/2011

    בנתיים כל הגב השתחרר פרט לכאב חזק מאוד בגב התחתון הימני מעל המפרק הופנתי לצילום אגן שיצא תקין
    לבנתיים הצלחתי להבין ששעה הליכה ביום עוזרת לי משמעותית ואינני צריכה שום כדור להקלה על הכאב
    לאחר ההליכה אני מרגישה את הכאב רק כאש נוגעים לי פיסית מעל האגן הימני
    בנתיים הופנתי למפוי עצמות
    לצערי נאלצתי להפסיק את האימונים הרגילים שלי כי הם קשים ולדעתי יזיקו לי יותר
    שאלתי היא: מדוע הופנתי למפוי עצמות ?(כששאלתי את הרופא הוא אמר במה הוא חושד הוא אמר שעד שלא יגיעו תשובות הוא לא חושד בכלום)
    ואילו בעיות יכולות להתאים לסיפור שלי?
    ושוב תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו