שרירים תפוסים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שרירים תפוסים
    תמר
    17/08/2011

    שלום,
    שמי תמר בת 36 סובלת כ-3 חודשים מכאבים עזים בצוואר בעורף בכתפיים ובגב העליון.
    טופלתי ע"י כדורים, טיפולי רפלקסולוגיה דיקור, עשיתי בדיקות דם בדיקת m.r.i
    הכל תקין ואני עדיין לא יודעת מה לעשות????
    רציתי לציין כי פוטרתי מעבודתי בעקבות מצבי ואיני מסוגלת לתפקד כלל.
    פניתי לראומטולוגית והיא המליצה לי לעשות זריקת סטרואידים..
    האם אין לזה תופעות או סיבוכים?
    אשמח אם תחזרו אליי למייל עם תשובה בהקדם
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שרירים תפוסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירים תפוסים - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/08/2011

    תמר שלום,
    יש לבדוק מה גרם לתפיסה של השרירים בצואר ובכתפיים, בדרך כלל הדבר נובע ממתח מוגבר של השרירים לזמנים ארוכים ללא הפסקה.
    אם מדובר בכאבים בעוד מקומות פרט לכתפיים ולעורף יתכן ויש מקום לחשוב על אבחנות נוספות. המשיכי אצל הראומטולוג, ותתיעצי איתו לגבי המשך הטיפולים והברור.
    לגבי סטרואידים. אין תרופה ללא סיבוכים אפשריים ותופעות לואי אפשריות.
    אין זה אומר שהם חייבים לקרות, אולם צריך לקחת בחשבון שהן יכולןים לקרות.
    בעלון לצרכן של התרופה שרוצים לתת לך תמצאי את כל הסיבוכים האפשריים.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו