תוצאות רנטגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות רנטגן
    מיכל
    18/08/2011

    עקב כאבים באיזור מפרק הירך וגב תחתון(צד שמאל)טופלתי עשרה ימים ב-XEFO בחשד לדלקת-הטיפול לא גרם לשום הטבה או שינוי.מטופלת כרגע ב BREXIN פעמיים ביום לעשרה ימים-נוטלת כבר שלושה ימים ועדיין אין הטבה.
    ביצעתי היום צילום רנטגן של עמ"ש מותני סקראלי והתשובה היא:"מבנה גרמי תקיןשל החוליות. גובהן וצורתן שמורים.הרווחים הבין חוליתיים שמורים. סקלרוזציה מוגברת במפרקים סקרואיליאקליים."
    אשמח להבין מה זה אומר. יש לי תור לאורתופד עוד שבועיים.
    יש לציין שהכאב בגב בעיקר ממצב ישיבה לעמידה ואילו בירך בתנועות מסויימות ובתחילת הליכה(לאחר מספר צעדים הכאב עובר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות רנטגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות רנטגן - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/08/2011

    מיכל,
    הממצאים שאת מתארת יכולים להתאים לבעיה בעמוד השידרה שלא תראה בצילום.
    בעיה זו יכולה גם להשפיע על מפרקי הירכים, ויתכן שקיימת גם שחיקה במפרקי הירכיים.
    לא ברור אם יש משמעות מיוחדת להדגשת העצם סביב מפרקי האגן -עצה. אלה מפרקים המחברים בין חוליות השידרה לעצמות האגן.
    הפתרון לא יבוא מהצילם אלא מהבדיקה הפיזיקלית.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו