כאבי גב תחתון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי גב תחתון
    יקיר
    30/08/2011

    שלום רב, דחוף

    הנני סובל מזה שנתיים כאבים בגב תחתון בצד השמאלי בתחילת העכוז,דבר אשר מקשה עליי בהליכה מאומצת, טופלתי עד כה במשככי כאבים שונים וכן בפיזיוטרפיה אך ללא הועיל, לאחרונה ביצעתי c.t. עמוד שדרה מותני ואגן להלן הממצאים: גובה גופי חוליות ועמדת החוליות בגדר הנורמה, אין עדות לספונדילוליסטזיס,L5-L4- בלט דיסק
    דיפוזי אחורי עם לחץ קל על השק התקאלי, ללא היצרות פורימינלית. בשאר המרווחים אין עדות לבקע דיסקלי.היצרות של התעלה המרכזית או נוירופורמינלית.שינויים סקלורוטיים קלים ב-SIJ דו"צ,יותר מימין.

    מהו הטיפול אשר הנני אמור לקבל?האם מדובר בפריצת דיסק?

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב תחתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב תחתון - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    30/08/2011

    יקיר שלום,
    קשה לדעת מה הסיבה לכאביך ללא בדיקה טובה.
    הCT לא מראה דברים משמעותיים ואינו רלוונטי ללא בדיקה.
    חשוב לודא מה הם מנהגיך בחיים ובפעילות כדי לכוון אותך לפעילות נכונה.
    סביר להניח שניתן למגר את כאביך אולם זה דורש יותר מתשובה אינפורמטיבית בפורם באינטרנט.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו