הרצועה הטלופיבולרית הקדמית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרצועה הטלופיבולרית הקדמית
    ארי
    02/09/2011

    במהלך משחק כדורסל נפצעתי ורציתי לשאול שאלה שקשורה לממצאים שקבלתי בבדיקת אולטרסאונד.

    להלן הממצאים:

    US קרסול ימין

    נסרקו האספקטים הקדמי והלטרלי של הקרסול הימני.

    הגידים הפרוניאלים נסרקו במהלך עובי והדיות תקינים עד לאינסרציה שלהם פרונאוס ברביס במטהטרזוס החמישי.
    הרצועה הטיביופיבולרית הקדמית והקלקנאופיבולרית נסרקו במהלך ועובי תקינים.
    הרצועה הטלופיבולרית הקדמית לא נסרקה בבירור במהלכה התקין עם מעט היפרמיה באזור זה- קרועה ככל הנראה.
    לא נסרק נוזל מוגבר בריצס הקדמי של הקרסול.
    מומלצת קורילציה עם צילום קונבנציונלי של הקרסול.

    רציתי להוסיף שביצעתי רנטגן לפני האולטרסאונד והתשובה היתה שאין חשש לשבר או לתת נקעים.

    אני בן 28 בריא ללא בעיות תנועה כלשהן. הרגל נפוחה אבל הנפיחות יורדת לאט לאט (זה קרה לפני יומיים).

    רציתי לקבל את חוות דעתך האם כדאי לעשות ניתוח או לחכות כדי לבדוק האם זה יחלים לבד, או לעשות עוד סוגי צילום למינהם. או האם יש טיפול פיזיותרפיה?

    אם זה רלוונטי יש לי ביטוח פרטי בהראל עם כל התוספות (פרימיום, אמבולטורי וכו').

    תודה רבה רבה.
    שלום דוקטור,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרצועה הטלופיבולרית הקדמית - תגובה

    ד''ר יחזקאל טיטיון
    04/09/2011

    בד''כ אין צורך בניתוח.
    מנוחה ומעקב אורתופדי מסודר, פיזיוטרפיה נכונה בד''כ זה מספיק.

    בשלב זה אין צורך בבדיקות עזר נוספות.

    בברכה - דר' טיטיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו