בן 24, סובל מאוסטיאוטו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 24, סובל מאוסטיאוטו
    קובי
    08/09/2011

    אני בן 24, סובל מכאבים כרוניים מפושטים בכל הגוף, עייפות תמידית וכאבים ממוקדים בעמידה באזורים שונים ברגליים.
    לפני כשנתיים אובחנתי כלוקה ב"CFS" וטופלתי בהמון כדורים מאז כמו: סיבמאלתה, אתופן, קספו, סטראואידים לברכיים וכו'..
    לפני כשנה אובחנה אצלי אוסטיאוטומיה בשוקיים ובירכיים ובקרוב אני אמור לעבור תיקון של ציר השוקיים בניתוח איליזרוב ותיקון של פרקי הירכיים.
    התמכרתי לכמה סוגים של כדורים אך כולם בסופו של דבר עודים לי רע! מדכאים, מורידים את החשק ונותנים תחושה סמרטוטית וגם לא ממש משככים את הכאב. יש לציין שאני גם נעזר בכדורי שינה מכוון שאני לא נרדם כמעט תמיד!
    האם כדאי לנסות לקבל אישור לקנאביס רפואי? האם זה יכול לעזור לי בשיכוך הכאב וכעזר לשינה? הבנתי שתקופת יישור הרגליים עם מכשירי האיליזרוב מאוד קשה ושיש סבל רב מהמכשיר ושמי שעובר את זה מתמכר לרוב למורפיום (מה שאני ממש לא רוצה!).
    אודה על התייחסותך האוהדת
    קובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 24, סובל מאוסטיאוטו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 24, סובל מאוסטיאוטו - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    08/09/2011

    יש להפנות את השאלה לפורום מרפאת כאבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו