מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שבר בקרסול - ניתוחאתי09/09/2011
שלום.
אני שברתי את הרגל לפני חודש. הבעיה היא שזה היה בתאילנד.. המשכתי את הטיול למרות השבר כי לא הייתה לי הזדמנות להגיע לשם שוב.
לפני שבוע וחצי הגעתי ארצה ומיד פניתי למיון. בלי לתת לי לחשוב, אמרו שאני צריכה לעבור ניתוח ולהתאשפז.
בהתחלה נלחצתי אבל נשארתי. לאחר שראיתי שאני אחרונה ברשימת ההמתנה ותמיד נדחקת עוד ועוד "כי המקרה שלי לא ממש דחוף" כי עברו שלושה שבועות, קמתי והלכתי. אמרתי שאני אלך לרופא מומח לעוד דיעה. אתמול הייתי אצלו והוא המליץ את אותו דבר.
אני לא יודעת מה לעשות יש לי המון דילמות כרגע. אני מתחילה השנה ללמוד. ואם אני עוברת את הניתוח הזה זה גולש לי ללימודים ואני לא רוצה שזה יפגע.
בנוסף אם אני עוברת את הניתוח אני מוותרת על קורס לפני הלימודים שיכל לעזור לי מאוד.
כל רופא ששאלתי לא היה מוכן לומר לי מה התוצאות אם לא אעשה ניתוח.
כולם אמרו לי שהם ממליצים לעשות אבל אף אחד לא ידע להגיד לי מה קורה אם אני מחליטה לוותר עליו. ואולי לא לוותר עליו - מה קורה אם אני אעשה אותו עוד שנה למשל? כרגע זה ממש לא מתאים פשוט.
(אגב, אחי עבר את אותו ניתוח ביד והיד שלו נשארה עקומה. המון אנשים לא ממליצים לי לעשות את הניתוח הזה)
אז אחד הרופאים פה יוכל לומר לי אולי - מה יקרה אם אעשה את הניתוח בשלב מאוחר יותר? יש לציין שכרגע אני לא סובלת מכאבים ואני ממש הולכת על הרגל. וזה מאוד "יבאס" אותי לחזור אחורה ולסבול מכאבים וחוסר מעש שוב.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בקרסול - ניתוח - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/09/2011אתי שלום,
אינני יכול לדעת איזה שבר יש לך ואיזה ניתוח רוצים לעשות לך,
לכן אין באפשרותי להסביר לך מה קורה.
אשמח לתת לך תשובה לאחר בדיקה וצפיה בצילומים.
בכל מיקרה במידה ואין לך כאבים ואת הולכת חדש לאחר שבר זה מרשים. וכניראה לא כל כך נורא.
בהצלחה
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה שבר בפטישון
אתי09/09/2011ככה אמרו... תזוזה של 3 מ"מ - זה מה שהרופא מומחה אמר אתמול.
יש לי את הצילומים על דיסק אבל כרגע לא יכולה לעלות אותם.
לומר את האמת? הלכתי בלי קביים כבר אחרי שבוע וחצי.
מבחינתי לחזור על אותו כאב, אחרי שאני כבר הולכת על הרגל, נראה לי קצת מייאש.
אתה חושב שאם אני הולכת על הרגל זה לא יכול להיות כזה גרוע כמו שהרופאה אמרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב אני רואה שיש לך קליניקה פרטית
אתי09/09/2011אני אשמח לעוד ייעוץ.
להתקשר למספר שרשום בחתימה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב אני רואה שיש לך קליניקה פרטית - תגובה
ד''ר חגי אמיר09/09/2011אתי את כבר כחדש לאחר השבר זה מתחיל להיות קצת מאוחר אם צריך לנתח. אז הזדרזי. התקשרי ישירות לדר' טיטיון הוא מומחה כף רגל ויוכל גם לנתח במידת הצורך.
אם לא תשיגי אותו התקשרי אלי לפלאפון.
תכלי להשיג אותו במספר שרשום.
דר' חגי אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
אתי09/09/2011אני אתקשר...
אבל שוב, אם ההחלטה שלי היא לא לעשות ניתוח ולקחת סיכון, מהו בעצם הסיכון?
כי למיטב הבנתי גם בניתוח הזה יש המון סיכונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבים בירך וברך שמאל
בן 32 סובל מכאבי גב קשים כ7 שנים
כאבים בזרת בכף רגל ימין
כאבי גב-נגע ליטי- צד שמאל למטה
אוסטופורסיס- כאבים בעצמות ללא שברים
פענוח כאבים בעצם הזנב - בדיקת MRI
כאבי גב תחתון חוזרים ונשנים עם הקרנה לרגל ימין
בדיקת מיפוי עצמות וכאבים בעמוד שדרה
בוהן כף הרגל רדומה אצל חייל בטירונות
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
