שבר בקרסול - ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בקרסול - ניתוח
    אתי
    09/09/2011

    שלום.
    אני שברתי את הרגל לפני חודש. הבעיה היא שזה היה בתאילנד.. המשכתי את הטיול למרות השבר כי לא הייתה לי הזדמנות להגיע לשם שוב.
    לפני שבוע וחצי הגעתי ארצה ומיד פניתי למיון. בלי לתת לי לחשוב, אמרו שאני צריכה לעבור ניתוח ולהתאשפז.
    בהתחלה נלחצתי אבל נשארתי. לאחר שראיתי שאני אחרונה ברשימת ההמתנה ותמיד נדחקת עוד ועוד "כי המקרה שלי לא ממש דחוף" כי עברו שלושה שבועות, קמתי והלכתי. אמרתי שאני אלך לרופא מומח לעוד דיעה. אתמול הייתי אצלו והוא המליץ את אותו דבר.

    אני לא יודעת מה לעשות יש לי המון דילמות כרגע. אני מתחילה השנה ללמוד. ואם אני עוברת את הניתוח הזה זה גולש לי ללימודים ואני לא רוצה שזה יפגע.
    בנוסף אם אני עוברת את הניתוח אני מוותרת על קורס לפני הלימודים שיכל לעזור לי מאוד.

    כל רופא ששאלתי לא היה מוכן לומר לי מה התוצאות אם לא אעשה ניתוח.
    כולם אמרו לי שהם ממליצים לעשות אבל אף אחד לא ידע להגיד לי מה קורה אם אני מחליטה לוותר עליו. ואולי לא לוותר עליו - מה קורה אם אני אעשה אותו עוד שנה למשל? כרגע זה ממש לא מתאים פשוט.
    (אגב, אחי עבר את אותו ניתוח ביד והיד שלו נשארה עקומה. המון אנשים לא ממליצים לי לעשות את הניתוח הזה)
    אז אחד הרופאים פה יוכל לומר לי אולי - מה יקרה אם אעשה את הניתוח בשלב מאוחר יותר? יש לציין שכרגע אני לא סובלת מכאבים ואני ממש הולכת על הרגל. וזה מאוד "יבאס" אותי לחזור אחורה ולסבול מכאבים וחוסר מעש שוב.

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בקרסול - ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בקרסול - ניתוח - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    09/09/2011

    אתי שלום,
    אינני יכול לדעת איזה שבר יש לך ואיזה ניתוח רוצים לעשות לך,
    לכן אין באפשרותי להסביר לך מה קורה.
    אשמח לתת לך תשובה לאחר בדיקה וצפיה בצילומים.
    בכל מיקרה במידה ואין לך כאבים ואת הולכת חדש לאחר שבר זה מרשים. וכניראה לא כל כך נורא.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה שבר בפטישון

    אתי
    09/09/2011

    ככה אמרו... תזוזה של 3 מ"מ - זה מה שהרופא מומחה אמר אתמול.
    יש לי את הצילומים על דיסק אבל כרגע לא יכולה לעלות אותם.

    לומר את האמת? הלכתי בלי קביים כבר אחרי שבוע וחצי.
    מבחינתי לחזור על אותו כאב, אחרי שאני כבר הולכת על הרגל, נראה לי קצת מייאש.

    אתה חושב שאם אני הולכת על הרגל זה לא יכול להיות כזה גרוע כמו שהרופאה אמרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב אני רואה שיש לך קליניקה פרטית

    אתי
    09/09/2011

    אני אשמח לעוד ייעוץ.
    להתקשר למספר שרשום בחתימה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב אני רואה שיש לך קליניקה פרטית - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    09/09/2011

    אתי את כבר כחדש לאחר השבר זה מתחיל להיות קצת מאוחר אם צריך לנתח. אז הזדרזי. התקשרי ישירות לדר' טיטיון הוא מומחה כף רגל ויוכל גם לנתח במידת הצורך.
    אם לא תשיגי אותו התקשרי אלי לפלאפון.
    תכלי להשיג אותו במספר שרשום.
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    אתי
    09/09/2011

    אני אתקשר...

    אבל שוב, אם ההחלטה שלי היא לא לעשות ניתוח ולקחת סיכון, מהו בעצם הסיכון?

    כי למיטב הבנתי גם בניתוח הזה יש המון סיכונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו