אפידורל בלידה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפידורל בלידה?
    שיר
    12/09/2011

    שלום

    בת 30 , בהריון ראשון שבוע 35

    עוד מלפני ההריון סבלתי מכאבים לאורך צד שמאל של הגוף ובאיזור גב תחתון צד שמאל, עברתי בירור נוירולוגי,ראומטולוגי,CT,MRI,EMG,מיפוי עצם ובדיקות רבות שלא העלו דבר פרט לממצא הבא ב MRI: תופעת וואקום זעירה בחלק הכסלי של המרפק הסקרו-איליאקי משמאל(ממצא זה בעל משמעות תיאורטית בלבד). ב CT: במפרקים הסקרו-איליאקים מודגם מבנה שמור למעט תופעת ואקום שטוחה משמאל בקליפת החלק הכיסלי של המפרק. במיפוי עצם: קיימת קליטה מעט מוגברת ב LT SACROILIAC REGION שיכול להתאים לשינויים ארטריטיים.

    בקיצור-הבירור לא העלה דבר ואני סובלת מאז מכאבים שלמדתי לחיות איתם, למרות שכעת בהריון מחמירים לי.

    ולשאלה: האם לאור הנ"ל יכולה להיות איזשהי בעיה להזריק אפידורל בלידה? אני ממש מתכננת על האפידורל..... אני צריכה ליידע מישהו? או שהממצאים הללו לא קשורים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפידורל בלידה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפידורל בלידה? - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    12/09/2011

    שלום טל,
    ניראה שעברת ברור מאד יסודי שלא העלה דבר ולכן לא ניראה לי כי תהיה בעיה לבצע אפידורל. מי שיחליט זה כמובן המרדים.
    לתופעת הוקום במפרק הסקרו-איליאקלי אין כל קשר לאפידורל.
    בשעה טובה ומוצלחת.
    דר' חגי מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו