כאבים במרפק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים במרפק
    מיכל
    13/09/2011

    בוקר טוב

    אני סובלת ממרפק טניס .לפני כשנה בערך עברתי ניתוח מרפק טניס ולאחר מכן פיזיוטרפיה.
    אך הכאבים לא עברו הייתי אצל האורטופד שניתח אותי הוא הפנה אותי לאולטרסאונד ונאמר שיש לי הסתיידות בכתף.האורטופד אמר שהכאבים כנראה נובעים מהכתף והציע לי לעשות זריקות קורטיזון רציתי רק לציין שכבר עברתי כמה פעמים זריקות במרפק לפני הניתוח וזה לא השפיע עליי בכלל.
    כעת יש לי כאבים מאוד חזקים במרפק וזה הגיע למצב שאני לא יכולה לכופף את היד כי ברגע שאני מכופפת או מרימה יש לי כאבים מאוד חזקים.
    השאלות שלי הם
    1.יש לי בעוד חודש תור לזריקות קורטיזון במרפאת כאב והאורטופד רוצה בשביל הזריקה המון כסף האם יש דרך לעשות זאת דרך קופת חולים?האורטופד שלי הוא עצמאי
    2.הרופא אמר שאם הזריקה בכתף לא תשפיע אצטרך לעבור ניתוח שוב ואני לא מעוניינת כי הניתוח הראשון לא עזר לי בכלל להפך הכאבים עכשיו הם בלתי נסבלים
    3.האם יש איזושהיא המלצה כי בלי כדור נגד כאבים אני לא מסוגלת לתפקד

    אודה לכם על תשובתכם כדי שאוכל להמשיך לטפל בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים במרפק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במרפק - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    13/09/2011

    מיכל שלום,
    אולי כדאי שתגשי לאורטופד הקופה הוא גם יתן חוות דעת נוספת וגם יתן זריקה במידת הצורך.
    כמ וכן יכול להיות שכדאי לנסות שיטות אחרות לטיפול בהסתיידויות כגון גלי הלם.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו