טיול עם פריצת דיסק?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיול עם פריצת דיסק?
    נדב
    25/09/2011

    שלום רב,

    לפני כשנה וחצי פריצת דיסק lL5-S1
    הכאב התמתן לרמה 1-2 למשך רוב היום בעיקר לאחר זריקה אפידורלית שנייה
    ונשמר ע"י פילאטיס (2-3 פעמים בשבוע)
    שאלתי היא האם ניתן לדעתכם לעשות טיול רגלי בצפון עם משקל של כ-10 קילו על הגב?

    תודה,

    נדב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיול עם פריצת דיסק?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוץ ותיק

    אני
    02/10/2011

    היי, איני רופא אך בעל נסיון מר של שנים עם פריצה. תראה בעיקרון אין פה פתרון/המלצת קסם המתאימה לכולם. לא הוכח מחקרית שקיים קשר בין נשיאת משקל לפריצה או החרפה שלה. סביר להניח שהרופא יגיד לך שתעשה מה שאתה יכול, כלומר אם אתה יכול לסחוב 10 קילו ואינך חש שהכאב מחמיר אז הכל בסדר, כלומר המבחן החשוב הוא איך אתה מרגיש. עצתי אליך: היה זהיר. מרגע שפרצת דיסק המצב לעולם לא יהיה כשהיה אך ביכולתך לחיות (כמו שאתה עושה) עם מינימום כאב וזאת ע"י פילאטיס למשל (כמו שאתה עושה), שחיה וכו' אך גם ע"י נקיטת משנה זהירות בכל הנוגע להרמת חפצים כבדים. לדעתי מוטב להימנע ככל שזה אפשרי. לי היתה פריצה שחייתי איתה בשלום יחסי 6 שנים עד שעזרתי לחבר לעבור דירה ואחרי זה כ-3 שנים הכאב לא עזב אותי. גם אם אתה מחליט לסחוב בטיול 10 ק"ג אזי תשים לב איך אתה מרים/מוריד את המשקל כי כרגע, ממה שאני מבין, האיזור רגיש ואתה לא עושה עדיין מספיק זמן פילאטיס כך שהאיזור גם לא חזק מספיק ולכן די בתנועה קלה ולא נכונה על-מנת לגרום לכאב לחזור ולהתעצם לרמות חזקות מאלו שידעת. (ואני מאחל לך שלא תדע). בקיצור - אני במקומך הייתי נמנע בזמן הקרוב מנשיאת משקל כבד (הליכה זה מצויין) וממשיך בפילאטיס ובחיזוק/גמישות האיזור ושרירי הבטן. תהנה בטיול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו