לאחר צילומים "הודגם שבר ניתוק בבסיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר צילומים "הודגם שבר ניתוק בבסיס
    אלעד
    25/09/2011

    שלום רב,

    אתמול החלקתי עם הקטנוע והקטנוע פגע לי בכף הרגל הימנית.

    לאחר צילומים "הודגם שבר ניתוק בבסיס של MT 1."

    יש לי מספר שאלות ברשותכם, נכבדיי :

    1. מה אורך ההחלמה משבר כגון זה ?
    2. מהי תקופת הזמן המינימלית והמקסימלית להסרת הגבס מהרגל ?
    3. אני מתאמן במרתונים, האם אוכל לחזור לרוץ לאחר שבר כגון זה ?
    אני בן 31 ובכושר מצוין. ריצה היא אחת מההנאות הגדולות שלי ותחביב של שנים,
    האם אצטרך להפסיק לרוץ ?

    אודה מאוד על תשובתכם הדחופה, אני קצר רוח לדעת את תשובתכם המלומדת.

    המון תודה,
    אלדד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר צילומים "הודגם שבר ניתוק בבסיס - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    26/09/2011

    לשאלה זו אני יכולה לענות מנסיון אישי ומקצועי כאחד.
    1. אין צורך ללכת עם גבס. שמים כדי לנסות להקל על כאבים בעיקר בהליכה. מנסיוני, היה לי קל יותר ללכת ללא גבס, כאב, כן.
    2. שבר כזה מחלים בדכ"ל תוך 3-6 שבועות. תראה לבד לפי הכאב. ברגע שהשבר מתחיל להחלים ולא זז יותר הכאב יורד באופן פתאומי
    3. אין שום סיבה שלא תמשיך לרוץ ברגע שהכאב יורד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו