כאבי רגליים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי רגליים
    מיכל
    13/10/2011

    שלום רב

    אני בחורה בת 22. לפני זמן מה התחלתי באימון די אינטנסיבי במשך שבועיים וחצי שכלל ריצה יומית של 3 ק"מ.
    לאחר זמן מה הופיעו לאחר הריצות כאבים בקרסול ימין (מעין תחושה כזו שיש לאחר שמעקמים את הקרסול). המשכתי באימונים כרגיל ואז הכאבים החלו להתחזק, בעיקר לאחר ריצה או בתחילתה, אך לא במהלכה.
    בסופו של דבר הפסקתי את האימון. הופיעו לי אותם הכאבים גם בקרסול שמאל ולאחר מכן הכאבים כבר החלו להתפשט לכף הרגל ולשוקיים עד למצב שכאב לי מאוד ללכת.
    ביצעתי מיפוי עצמות לשלילת שברי מאמץ, ורנטגן לקרסול ימין לאחר שהופיע שם כתם כהה במיפוי העצמות. כל הבדיקות יצאו תקינות ונאמר לי שאין לי כלום, ושצריך רק לשלול OCD בקרסול.
    גם לאחר כשלושה שבועות מהפסקת האימון עדיין יש לי כאבים במקומות לא קבועים ברגליים, וקושי בהליכות ממושכות.
    אם הבדיקות יצאו תקינות ולא התאמנתי כבר הרבה זמן - מדוע עדיין יש לי כאבים וקושי בהליכה? האם צריך מנוחה ממושכת יותר? האם זה יכול להיות תוצר לוואי של OCD?

    בברכה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי רגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי רגליים - תגובה

    ד''ר יחזקאל טיטיון
    17/10/2011

    לצורך מתן תשובה לשאלתך יש צורך בבדיקה אורתופדית מסודרת ובחינת בדיקות עזר.
    פני לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
    בברכה - דר' טיטיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו