שבר בעצם הסירה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בעצם הסירה
    אליק
    17/11/2011

    שלום
    במהלך משחק כדורגל בבסיס נפלתי על היד,ברנטגן שנעשה בסורוקה אמר לי הד"ר שיש לי שבר בעצם הסירה ושאני אצטרך להיות מגובס כחודשיים אולי חודשיים וחצי,כמו כן עלתה המילה ניתוח אך לא נעשה דבר בנוגע לכך,בנוסף נעשתה הפניה לרופא בחרפ.
    היום,כשבועיים לאחר המקרה הגעתי לרופא בחרפ שהסתכל על הדף של הד"ר מסורוקה וראה שכתוב "שבר מרוסק" ביחד עם "עצם הסירה" והפנה אותי למומחה כף יד (ד"ר בצלאל פרידמן) בנוגע לאבחון וככל הנראה רק מעצם הקריאה של שבר מרוסק אני אאלץ לעשות ניתוח,כאן ארצה להבין האם יכול להיות ששבר מרוסק הוא חד משמעית גורר ניתוח בעוד שהרופא בסורוקה לא ציין זאת במפורש?.

    כמו כן אני רוצה להעיר שכרגע אינני סובל מכאבים ואני מרגיש שליטה על כף היד (אמנם כחלק מתוך הגבס אבל עדיין שליטה) ושאלה נוספת היא במצב כזה מהו הנזק המקסימלי מבחינת טווח התנועה?,מכיוון שאני מבין שעצם זאת הינה עצם חיונית לטווח תנועת היד וכמו כן שאיננה כזאת שמתאחה בקלות אם בכלל מתאחה האם אפשר לשוב לפעילות "נורמלית"?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בעצם הסירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בעצם הסירה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    20/11/2011

    מה שכתב האורתופד מסורוקה לא אומר דבר. כירורג של ידיים צריך לראות את הצילומים ולהחליט. ייתכן ויבקש CT לפני ההחלטה. בכל מקרה, לרוב יש הגבלה קלה בתנועה לאחר שבר וגם לאחר ניתוח. המטרה העיקרית היא להגיע לחיבור של העצם. אם העצם מתחברת - תוכל להגיע לתפקוד מלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו