פציעה באזור A1 A2 מטיפוס וגיטרה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פציעה באזור A1 A2 מטיפוס וגיטרה.
    עומר
    21/11/2011

    שלום ד"ר.
    אני בן 21, מטפס קירות ומצוקים ומנגן בגיטרה.
    לפני כ 5 חודשים החלו כאבים באצבע 4 באזור ב A1/A2 , בחוליה של האצבע שקרובה לכף יד ובחיבור עצמו לכף היד.
    הכאבים החלו בתור "קליקים" באצבע בזמן נגינה על גיטרה, והתפתחו לכאבים של ממש בטיפוס לאחר מכן.
    מאז הפציעה (5 חודשים) נמנעתי לחלוטין מטיפוס ומנגינה על גיטרה (למעט מקרים בודדים קצרים מאד).
    קשה לי להסביר את התחושה שיש לי עכשיו, מעיין תחושה של משהו שלא מחובר חזק וכראוי, קשה לי עדין לכופף את האצבע וכיפוף מלווה בתחושה של חולשה וחוסר חיבור (אני מסוגל לכופף עד הסוף).
    אפילו במישוש של האזור, מורגש שהמקום רופף וחלש בהשוואה לאותה אצבע בכף יד השניה.
    הפציעה נראה שלא מתקדמת לשום מקום, אין ממש שיפור והמצב קבוע.
    בבדיקת u.s הטכנאי אמר שהוא לא רואה שום בעיה במקום, אני עדין סובל.
    אשמח לדעתך, תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פציעה באזור A1 A2 מטיפוס וגיטרה. - תגובה

    ד''ר מרדכי ויגלר
    21/11/2011

    יתכן פגיעה בPULLEY SYSTEM = מספר תעלות בהם עוברים הגידים המכופפים. פציעה זו ידועה בעיקר אצל ROCK-CLIMBERS
    דרוש בדיקה אצל מומחה כף יד וטיפול בהתאם - בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו