הוצאת ברגים לאחר ניתוח בקרסול?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוצאת ברגים לאחר ניתוח בקרסול?
    שמואל
    04/12/2011

    לפני שלוש וחצי שנים שברתי את הקרסול, עברתי ניתוח מוצלח בו הוחדרו ברגים, בבקורות אמר לי הרופא כי אין צורך להוציאם. כיום אני מבצע את כל הפעולות באופן חופשי, הבעיה היא שיש לי הרגשה כשאני עושה הליכה מהירה או משחק כדורגל, שישנה תגובה של הברגים על הברך שמעליהם, אולי בגלל התכווצות והתרחבות בזמן מעברי חום וקור. האם מומלץ להוציא את הברגים? האם מקום החורים של הברגים יתמלא בעצם או שהעצם תישאר יותר חלשה? בתודה מראש.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוצאת ברגים לאחר ניתוח בקרסול? - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    05/12/2011

    כעיקרון אין צורך בהוצאת הברגים, אלא אם מפריעים. התאורים שנתת אינם תוצאה של הברגים אלא של השבר עצמו והתחושות שלך היו אותן תחושות גם ללא ברגים.
    אם אתה מתעקש, ניתן להוציא, החורים נסגרים מאליהם עם הזמן. כמובן יש לזכור שהוצאת ברגים זהו עוד ניתוח עם כל המשתמע מכך - סיכוני הרדמה, חתכים ומבנים פנימיים. בתיקון שבר אמנם יודעים על הסיכונים אבל משקללים למול הטובה שצומחת אם מביאים שבר לעמדה טובה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו