אוסטאוארטריטיס בגיל 35?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוסטאוארטריטיס בגיל 35?!
    צביה
    19/02/2012

    אני בת 35, חצי שנה אחרי לידה שלישית.
    מספר חודשים לפני ההריון הנוכחי התחלתי לחוש כאבי באגודלי שתי הידיים. עם כניסתי להריון הכאב חלף.
    אחרי הלידה האחרונה, התחלתי להרגיש כאב במפרק הגדול של הזרת והקמיצה (סמטרי בשתי הידיים). המפרק התרחב (טבעת לא נכנסת..) וככל שעברו החודשים, נדד הכאב ביד ימין לאצבע וביד ימין נותרה בקמיצה (עבר מהאתבעות האחרות).
    בבפגשתי השבוע עם ראומטולוג, אבחן שכנראה מדובר ב אוסטאוארטריטיס. הוא מקשר את זה בהסטוריה של דלקות חוזרות בדרכי השתן שנאי חווה בשנים האחרונות ובהריון גם. ובתורשה (לאמא שלי יש בעייה דומה בזרת וקמיצה ביד ימין)
    הייתכן שהמחלה פקדה אותי בגיל כה צעיר? האם באמת יש קשר לדלקות בדרכי השתן?
    אני מניקה ולא יכולה לקחת כדורים, הרופא המליץ על מגה-גלופלקס אחרי שאסיים להניק. שמעתי לאחרונה המלצות מכוון ארה"ב שאין בתוסף הזה הוכחה ליעילותו, מה דעתך? האם דיקור סיני בהנקה עשוי לעזור?
    אשמח להארות בנושא...אני די מבואסת מזה
    תודה
    צביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוסטאוארטריטיס בגיל 35?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסטאוארטריטיס בגיל 35?! - תגובה

    ד''ר מרדכי ויגלר
    19/02/2012

    אני לא ראומטולוג, אך הסיפור שלך לא אופייני לאוסטאוארטריטיס. צילום רנטגן רגיל יכול לאבחן אבחנה כזו בידיים ואין שום בעיה בביצוע הצילום בזמן הנקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו