מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הצילו !!!--כאבים עזים !!ישראלה21/02/2012
שלום
אני בת 48 בריאה ואקטיבית מאוד ומתעמלת באופן קבוע , לפני שנה בעקבות כאבי גב עברתי CT ונמצא שיש לי שינוים ליפתדילוארטריטים בע"ש מותני L5 .אבל הכאב לא היה בלתי נסבל וקבלתי אקרוקסיה .
לפני 3 חודשים הכאבים התגברו ופעלות פשוטות כמו עמידה ושטיפת כלים , והסתובבות במיטה ,ולבישת תחתונים וגרביים נעשו למסובכות יותר .--ושוב קיבלתי ארקוקסיה 90 מיליגרם ל20 יום .כל יום כדור אחד. .נשלחתי שוב לCT ונמצא: כי חוליות L4-L5 מרווח הדיסקלי מוצר נצפה בלט אנולרי על הבסיס רחב של הדיסק הבין חוליתי עם לחץ השק התקאלי התעלה הספינאלית מוצרת במידה קלה
בגובה L5-S1 בלט דיסק לוחץ על קידמת השק התקאלי מעט יותר משמאל הנירו -פורמינה שמורים .
לפני חודש לצורך עבודתי( אני עצמאית ) סחבתי מזוודה כבדה מאוד אומנם על גלגלים --אבל הרגשתי שזה עשה לי נזק, יומים למוחורת נהגתי רצוף 3 שעות לכל כיוון והיו לי כאבי גב לא נורמלים !!!!! כאשר הגעתי הביתה התעטשתי וללא שליטה עשיתי את צרכי במכנסיים והרגשתי שמשהוא נקרע לי יותר בגב ,ומאותו רגע נהפכתי לסעודית .-עם כאבים עזים ביותר
קבלתי 2 זריקות וולטרן ולאחר שהם לא עזרו נשלחתי לבית -חולים
במצב סעודי לחלוטין עם כאבים עזים ביותר מכף הרגל השוק הירך הישבן והגב ומותניים .בבית -החולים קבעו בדוח שיש לי רמת כאב בדרגה 10 וקבלתי קוקטיל תרופות ל10 ימים: אופטלגין 4 פעמים ביום --ארקוקסיה 1 ביום --טרגין 2 ביום --אומפרדקס 1 ביום--קלונקס 1 ביום --פרקוסט 6 ביום --לבולק --כוסית ביום . וזריקות ולטרן --ואכן הכאבים העזים חלפו ,והתחלתי ללכת עם מקל לבד ללא סיוע של אדם נוסף .לאחר ביקור נוסף במרפאת בית- החולים הוחלט שאין צורך בניתוח אבל המשכה של לקיחת ארקוקסיה ואסיבל --לקחתי יום אחד אסיבל והרגשתי מסוממת לחלוטין ולא חדת מחשבה ובהירות עם הזעות ותעוקות וחוסר תאבון --והפסקתי אותם על דעת עצמי כולל הארקוקסיה כי רופא המשפחה לא המליץ על כל כך הרבה תרופות . והיום היום הראשון בו הפסקתי את התרופות הכאבים העזים חזרו ושוב נהפכתי לסעודית אומנם לא באותה עוצמה אבל זה נראה לי בדרך,,,,,,
בעוד כמה ימים יש לי תור למרפאה לכאב לזריקת אפידורל שזה אופציה אחרונה לפני ניתוח עד כמה שהבנתי שיש בה גם סיכונים רבים .--האם זה נכון ?
אנא עצתכם להמשך טיפול ,,,, האם אין סיכון בלקיחת ארקוקסיה כל -כך הרבה זמן ??
אני רוצה גם לציין שמצב רוחי גרוע ביותר מאחר ואני עצמאית ואין לי יכולת עבודה כרגע.
תודה וסליחה שזה ארוך ומיגע !
"גילה גיל "* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלתי שאלה ואף אחד לא עונה ?!
ישראלה26/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשו לי זריקה אפידורלית
משה26/02/2012יש לי בעיה דומה ושיתי זריקת אפידורל. לא ניראה לי שיש בזה סכנה כלשהי , אבל אני אינני רופא.
כל התהליך פשוט ואחרי כשעה וחצי של מנוחה אפשר לחזור לעבודה.
עברו מאז 6 שבועות ולא נראה שהכאב בדרך לעבור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייתי עוזר בשימחה אם יכולתי
משה26/02/2012אינני חושב שאוכל לעזור לך כי גם אני סובל מפריצת דיסק כמוך.
ניסיתי עד עכשיו:
זריקת אפידורל – לא עזר בכלל
שאיבת דיסק (פרופ' גיפשטיין): הייתה הקלה למשך שבוע אבל לאחר שחייה שעשיתי – הכאבים חזרו בכל העוצמה.
אמרו לי לחכות שלושה חדשים מהשאיבה ועברו כבר 3 שבועות ולא נראה שזה עזר.
אני ממתין בכאבים עזים ליום שזה יעבור לוקח לבינתיים אופטלגין, טרמדקס, רוקסט פלוס ושום דבר מזה לא ממש עוזר באמת רק מקל על הכאב לכמה שעות.
מה שמקל בצורה מוחלטת עבורי זה זריקת וולטרן. הוא מעלים את הכאב למשך כ8 שעות. אבל אסור לקחת את זה קבוע כי זה מזיק לכליות.
מקווה עבור שניינו שנחלים מזה מהר.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצילו !!!--כאבים עזים !! - תגובה
ד''ר אלון בורג26/02/2012גילה שלום
את נשמעת סובלת מאד.
ממליץ בחום לפנות למרפאת עמוד שדרה עם הממצאים לראות מה הסיבה.
בנוסף ממליץ לנסות הזריקה האפידורלית, יכולה לעזור מאד.
ברוב המקרים לוקח זמן רב עד שהכאבים מתחילים לחלוף.
גם ניתוח זה לא פתרון מיידי.
בנוסף ניתן לנסות מבחינה תרופתית מדבקות בשם בוטראנס שמאד מקלות,
ומבחינה לא תרופתית - טיפול אלטרנטיבי להקלה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה בבקשה,,,
ישראלה26/02/2012שלום דוקטור
מאז שכתבתי על בעיתי ועד שעניתם שוב הוכנסתי לבית -חולים ונאמר לי שכנראה לא תיהיה לי ביררה רק ניתוח השאלה שלי היא ,,,,
האם כדאי לנסות קודם אפידורל ?? לחכות ולראות מה התגובה
או לנתח ישר ? ומה אחוזי הצלחה ??
אני מתה מפחדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!!!
שתמיד תזכו לעזור ולא להזדקק !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבים בירך וברך שמאל
בן 32 סובל מכאבי גב קשים כ7 שנים
כאבים בזרת בכף רגל ימין
כאבי גב-נגע ליטי- צד שמאל למטה
אוסטופורסיס- כאבים בעצמות ללא שברים
פענוח כאבים בעצם הזנב - בדיקת MRI
כאבי גב תחתון חוזרים ונשנים עם הקרנה לרגל ימין
בדיקת מיפוי עצמות וכאבים בעמוד שדרה
בוהן כף הרגל רדומה אצל חייל בטירונות
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
