שבר בכף רגל ימנית ב-2, 5 ניתוק הפטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בכף רגל ימנית ב-2, 5 ניתוק הפטי
    אלבז יפה
    23/03/2012

    ד''ר יחזקאל טיטיון שלום רב!

    ברצוני לדעת מהן ההשלחות של התנתקות קלה של הפטישון האם זה יכול לגרום לי לכאבים עזים בהליכה ? כי במהלך היום כואב לי ומתנפחת לי הרגל האם השבר יכול לגרום לי לנכות כל שהיא כי היום זה כבר 11 חודשים מאז ויש לי כאבים עזים לא חזרתי לנעול נעלים רגילות אלא רק נעלי ספורט הרגל מתנפחת במאמץ הליכה פשוט ורגיל מה ההשלחות העתידיות:?
    הייתי רוצה לדעת אם יש לזה הכרה בנחות כלשהיא תאונת עבודה.
    בתודה מראש
    אלבז יפה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בכף רגל ימנית ב-2, 5 ניתוק הפטי - תגובה

    ד''ר יחזקאל טיטיון
    31/03/2012

    האם זה יכול לגרום לי לכאבים עזים בהליכה ? - מסתבר שבמקרה שלך, כן.
    מה ההשלחות העתידיות:? - נראה שבמקרה שלך, כאבים.
    הייתי רוצה לדעת אם יש לזה הכרה בנחות כלשהיא תאונת עבודה. - נכות נקבעת בהצאם לממצאים בבדיקה ובצילום.

    לא ניתן להעריך את נכותך לפי התאור.

    בברכה - דר' טיטיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו