חבלה בכף היד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חבלה בכף היד
    בת 28
    24/03/2012

    בוקר טוב ,
    לפני כחודש נפלתי על היד . בזמנו הלכתי למיון ושם שמו גבס למרות שאין שבר ( היה חשד לשבר) , כף היד היה נפוח מאוד פי 1.5 מהיד השנה והיה קשה לזיז את האצבעות . כשהלכתי אחרי שבוע למרפאה הוציאו את הגבס ושמו שד מגבס יותר קל עם חבישה אלסטית . ובקשו ממני לעשות CT לכף היד . עשיתי את הצילומים המבוקשים והלכתי פעם נוספת (אחרי שבועיים וחצי) ... במכתב היה כתוב כך :
    הגיעה היום ללא גבס ( אני שהורדתי אותו-היה ממש מפריע לי) .
    קלינית רגישות דיפוזית שאינה עקבית . ווטסון תקין .
    צילומים + CT - אלש ודאי בסקפואיד .
    הפעלה עצמית ושימוש ביד .
    ביקורת 2-3 שבועות ע"י כירורג יד .

    בנתיים היד בסדר , נפיחות קלה וכמעט אין כאבים ( רק אם עובדת ביד כמה דקות אז תנפח וצבעה יהיה כחול-שחור .
    למה הרופא ביקש כירורוג לכף היד ולא אורטופד כללי ? והאם נראה לך מהסיפור שהיד עכשיו התרפאה והיא בסדר ? ולמה הכוונה "אלש ודאי בסקפואיד" והאם שאין דבר ?
    תודה ושבת שלום ,
    בת 28

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חבלה בכף היד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבלה בכף היד - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    25/03/2012

    שלום רב
    לפי תיאורך ככל הנראה אין שבר בעצם הסירה.
    מעקב לשברים או בעיות בשורש היד עושים אצל כירורג כף יד שזה אורטופד שמתמחה בבעיות כף יד

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו