החלמה משבר במרפק המלווה בפלטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלמה משבר במרפק המלווה בפלטה
    g.g
    23/04/2012

    שלום.
    לפני כ-3 וחצי שנים קרתה לי תאונה שבעיקבותה ניזוק המרפק דיי קשה ונישבר. בוצע לי ניתוח פלטינה ו 9 ברגים לאורך הזרוע משני צידי המרפק כולל המרפק. היום לאחר ההחלמה אני עם מיגבלה בכיפוף ויישור של היד וכמו כן מיגבלה של פורנצייה וסופינציה. בביקורות שאני עושה מידי פעם נודע שהשבר כבר היתחבר ללא בעיות מיוחדות מלבד המיגבלות שאיתם אשר ככל הניראה כל חיי.השאלה שלי היא האם כל עוד אני מישתמש ביד לעבודות פיזיות למיניהם (שביניהם גם קשות) ולא חש כאבים כלל יש סיבה לדאגה? האם משהו יכול להיתפרק? האם זה עלול להשפיע בעתיד הרחוק עומסים שכאלה?
    תודה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמה משבר במרפק המלווה בפלטה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    24/04/2012

    נראה לי שהצילום ישן ואיכולו לא טובה. אם הפציעה מלפני 3 שנים, השבר מחובק ונותרו רק הגבלות בתנועה ללא כאבים, אני מעריכה שלא ייתפרק כלום. בעתיד הרחוק - מוקדם לומר, ייתכן ויהיו גם כאבים אבל לא בטוח בכלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו