גיד אכילס- זירוז החלמה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גיד אכילס- זירוז החלמה
    דרור, בן 18
    18/05/2012

    שלום,

    לפני כחודשיים הסתובב לי הקרסול (מישהו נפל חזק על הרגל שלי וסובב אותה). לא יחסתי חשיבות והמשכתי בפעילות כרגיל למרות שהיה כאב קל. בשבוע שאחרי הפגיעה יצאתי לטיול שטח בן שבוע שבסופו התגבר הכאב.
    מאז ועד היום, אני מרגיש כאב ברור בחלק התחתון של גיד אכילס, כאב יציב שלא משתפר. אורתופד רשם לי ארקוקסיה לעשרה ימים וכן פיזיותרפיה.

    האורטופד הבחין בשטף דם קטן באזור הכאב וציין שהוא עשוי לסמן קרע כלשהו בגיד.
    על מנת שתוכלו להבין במה מדובר, מה שהכי מעורר את הכאב זה "עליות תאומים".
    בכל בוקר אני מתעורר עם כאב ובמשך היום מופיע הכאב בהליכה.

    אני מתגייס בעוד פחות מחודשיים וחשוב לי לזרז את ההחלמה.
    האם עלי להימנע מהליכה?
    לקבע את הקרסול?
    אני לא מבחין בשום שיפור לאורך זמן וזה מטריד אותי.
    תרגילי הפיזיותרפיה מכאיבים ואני חושש שהם מפריעים לאיחוי. (פלקס ופוינט עם התנגדות של גומייה). להמשיך לבצעם?


    תודה רבה על כל התייחסות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיד אכילס- זירוז החלמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת, פיזיותרפיה וטיפול...

    ליאת ג'רבי
    21/05/2012

    הי
    האם אין כלל שיפור ? אם אין, חשוב שתשתף את הרופא או הפיזיותרפיסט יש החמרה בכאב או אין שיפור ?
    בדר"כ התרגילים לגיד האכילס כוללים גם פקס ופוינט, אך כאחת שחוותה דברים.. תשתף את הרופא המטפל, הפיזיותרפיסט ואם צריך תבקש להיכנס למנהל השיקום של מכון הפיזיותרפיה להתייעצות
    יום מקסים ותרגיש טוב

    ליאת, ליאתנועה
    מדריכה לשיקום הגוף בשיטת סטוט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו