פציעה חוזרת.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פציעה חוזרת.
    אוריאל
    21/05/2012

    שלום רב,
    לפני כשנה וחצי קרעתי רצועה צולבת קדמית ומיניסקוס בעקבות נפילה בצבא,אז שירתתי בתור לוחם בשיריון.ביצעתי ניתוח שחזור רצועה וקריטה של המיניסקוס עברתי תהליך שיקום של חצי שנה הכולל פיזוטרפיה אינטנסיבית וחזרתי לשרת כלוחם בשריון.לאחר כחצי שנה מאז חזרתי לצבא,בזמן ריצה הרגשתי תנועה לא נכונה בברך ומאז הרגשתי כאבים מאוד חזקים והגבלה בתנועה בעיקר ביישור.לפני שבועיים ביצעתי אורטוסקופיה שבה התגלה התגבשות של ריקמה רכה וכן נזק דרגה 2 לסחוס.את הריקמה הוציאו וניקו.כרגע אני סובל מכאבים מאוד חזקים בברך.מה אתה ממליץ לי לעשות?והאם זה נכון שאני ימשיך את השירות הצבאי שלי שהרי הברך במצב לא טוב ואולי נכון יותר לקחת תקופת שיקום רצינית כדי לטפל בברך בצורה מבוקרת ונכונה ע"מ להחזיר אותה למצב כמה שיותר טוב.מה גם שיש טיפולים שהומלצו לי ע"י רופאים כמו אפוסטרפיה שלא מוכרים ע"י הצבא וכל עוד אני חייל אני לא יכול לבצע אותם (רק באופן פרטי כמובן והמשמעות היא הרבה מאוד כסף.)אשמח לעזרה וחשיבה מה כדאי לעשות.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פציעה חוזרת.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פציעה חוזרת. - תגובה

    ד``ר רם ירון
    22/05/2012

    הייתי ממליץ לך לחזור לרופא המנתח שלך להתייעצות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו