קרע בשריר התאומים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרע בשריר התאומים
    בת 40
    21/05/2012

    לפני שבוע במהלך פעילות ספורט עברתי קרע חלקי בשריר התאומים.
    האבחנה נעשתה במיון באולטרסאונד.
    מאז אני סובלת מכאב חד, יש ימים שאני מסוגלת לדרוך מעט על הרגל, יש ימים שאיני יכולה.
    אני חייבת לציין שהיום נאלצתי ללכת לא מעט והערב הכאב גדול יותר ואני ממש לא מסוגלת לחשוב על דריכה על הרגל.
    לא ברור לי מה הטיפול למצב, נאמר לי לחבוש גרב ורידים אך היא גרמה לי לכאב רב גם בעצם (בעברי הרחוק שברי הליכה, האם הגרב יכולה להזיק לי?), משכחי כאב- חלק אומרים לקחת אטופן וחלק אוסרים, ופזיוטרפיה - האם היא יכולה לעזור או שמוקדם מידי להתחיל?
    אורטופד שהלכתי אליו טוען שמכיוון שאני עובדת בישיבה אין מניעה מלחזור לעבודה, אבל אני לא רואה עצמי מגיעה בהליכה למשרד ועומדת בכאב זה יום שלם. מה בדר"כ זמן ההחלמה ואיך ניתן להאיץ את התהליך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע בשריר התאומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע בשריר התאומים - תגובה

    ד``ר רם ירון
    22/05/2012

    מציע לשקול הזרקת PRP לאזור הקרוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו