plantar fascaiitis

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • plantar fascaiitis
    אפרת
    24/09/2012

    אובחנתי ע"י פודיאטר וגם ע"י אורטופד כסובלת מ-plantar fascaiitis. אני סובלת כבר כחודשיים מכאבים חזקים בשתי כפות הרגליים, המונעים ממני את התפקוד הרגיל (יש לי שתי ילדות קטנות ולכן זה אף יותר קריטי).
    הפודיאטר המליץ על פיזיוטרפיה וסד לילה. האורתופד לעומת זאת נתן לי מרשם לכדור אנטי דלקתי ואמר שלדעתו פזיוטרפיה לא תעזור. הוא המליץ לי על זריקות קורטיזון במידה שהכאבים מקשים על התפקוד היומיומי.
    התחלתי לקחת את הכדור וכבר יש הקלה גדולה. כעת אני שוקלת את עניין הפיזיוטרפיה ואת הקורטיזון. מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    plantar fascaiitis

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנסיון אישי

    batno
    24/09/2012

    אני סובלת מהבעיה כבר שנתיים עקב 2 דורבנים בכל רגל.עברתי פזיוטרפיה,זריקות,גלי הלם.הדבר שהכי עזר-לכאבים בכל אופן-הוא טיפול רפלקסולוגיה.הבעיה עדיין קיימת אצלי אבל הכאבים פחתו.ואין מה לעשות(למרות שיש ילדים)-מנוחה.אם את עובדת-קחי חופש מחלה. אני הייתי 4 חודשים בחופשת מחלה.כשחזרתי לעבודה והחלו ההתרוצציות-הכאבים חזרו. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו