פציעות עקב תאונת דרכים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פציעות עקב תאונת דרכים
    רוני
    03/10/2012

    שלום,
    בדצמבר 2010 עברתי תאונת דרכים. נהג שיכור פגע בצד של הנוסע בוא ישבתי והעיף אותנו מהכביש.
    מאז עברתי ניתוח בכתף בגיד הבייספס לתיקון קרע. השיקום עבר לא רע באופן יחסי. (עדיין יד מגבלות תנועה).
    בנוסף לקרע בכתף נוצרה תופעה של חוסר דם וכאבים חזקים בידיים. לא באופן סטאטי אבל חוזר על עצמו מספר פעמים ביום.
    אני נסחבת בין רופאים מאז ואף אחז לא מצליח להגיד לי מה הבעיה ואיך ניתן לטפל בה.
    בבדיקות הEMG פעמיים נתנו את אותה תוצאה- נוירופטיה בC6 וC7.
    הבנתי שיכול להיות שמדובר בבעיה בתחום האורטופדיה.
    אשמח לדעת אם באמת בזה מדובר.
    ואם כן האם אוכל לקבל המלצה לרופא שמתמחה בטיפול בבעיה מסוג זה.
    אני מאוד רוצה לחזור לשליטה בעיניין :)

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פציעות עקב תאונת דרכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פציעות עקב תאונת דרכים - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    07/10/2012

    שלום רב
    לא הבנתי מה הכוונה "חוסר דם" בידיים. האם נעשות לבנות? האם נרדמות?
    בהחלט תיתכן פגיעת מתיחה במקלעת הצווארית שיכולה להסביר תחושות נמלול בידיים.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו