הריון שבוע 36+3 ובלט בחוליות L5-S1

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון שבוע 36+3 ובלט בחוליות L5-S1
    שרית
    01/11/2012

    היי אשמח לתשובה דחופה כי אני מאוד חוששת!
    אני בת 30, לפני לידה ראשונה בע"ה, שבוע 36+3. לפני שנתיים אובחנתי עם בלט בחוליות L5-S1, הייתי בטיפול אצל כירופרקט שעזר לי מאוד וכן קבלתי זריקות וולטרן בערך פעמיים בבית חולים. מעבר לכך שום טיפול תרופת יפרט לויטמנים לא לקחתי.
    שאלתי האם מותר לי לקבל זריקת אפידורל בלידה ואם ישנם סיכונים הכרוכים בכך לאור מצבי?
    לתשובה דחופה אודה
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תשובתכם הדחופה, אין מענה....

    שרית
    04/11/2012

    היי אשמח לתשובה דחופה כי אני מאוד חוששת!
    אני בת 30, לפני לידה ראשונה בע"ה, שבוע 36+3. לפני שנתיים אובחנתי עם בלט בחוליות L5-S1, הייתי בטיפול אצל כירופרקט שעזר לי מאוד וכן קבלתי זריקות וולטרן בערך פעמיים בבית חולים. מעבר לכך שום טיפול תרופת יפרט לויטמנים לא לקחתי.
    שאלתי האם מותר לי לקבל זריקת אפידורל בלידה ואם ישנם סיכונים הכרוכים בכך לאור מצבי?
    לתשובה דחופה אודה
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו