קיבוע PET

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קיבוע PET
    דחוף
    11/11/2012

    שלום,
    אבא בן 65, החליק, עקב הנפילה,
    צילום אגן וירך ימין: פמור ימין: שבר סגמנטלי מידשפת ופרטרוכנטרי
    מהלך הניתוח- קיבוע פנימי בעזרת PET ארוך.
    ללא דריכה על הרגל 6 שבועות.
    ולאחר מיכן תהליך שיקום.
    הבנתי מהרופא שאיחוי לוקח עד חצי שנה, ולאחר 6 שבועות מותר דריכה.
    אז אם מותר לדרוך לאחר 6 שבועות ואין איחוי
    1) זה לא יעקם את הרגל/ הליכה?
    2) הקיבוע יזוז ממקומו יתאחה עקום?
    3) כמה זמן בערך עד שיוכל ללכת ללא עזר?
    4) מה ההבדל בין פלטינה לבורג PET?
    האם בקיבוע כזה הולכים רגיל (ללא צליעה) לאחר שיקום?
    קראתי באינטרנט, ש...
    "הסובלים משבר בירך מתים בתוך שנה מהאירוע. הסיבוכים של שבר זה הם הופעת קריש דם העשוי לגרום לתסחיף ריאתי, אנמיה ודלקת ריאות"
    זה נכון???????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קיבוע PET

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיבוע PET - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    12/11/2012

    שלום רב
    קודם כל נתחיל מהסוף - לא כל החולים מתים משבר בצוואר ירך בתוך שנה. זוהי שטות.
    אכן יש תמותה כלשהי (עד 30%) תוך שנה מהשבר, אך הכוונה בעיקר לחולים הקשישים יותר והחולים יותר. בן 65 כל עוד אין מחלות רקע קשות שורד יפה מאד.
    לגבי השיקום, לוקח כמספר חודשים ולעיתים יש צורך בעזרים כגון הליכון או מקל. זה תלוי ברמת התפקוד לפני השבר.
    לגבי דריכה זה תלוי באופי השבר ובקיבוע. יש שברים שנותנים לדרוך עליהם מייד ויש שברים שממתינים מספר שבועות עד להתחלת חיבור השבר.

    רפואה שלמה

    בברכה
    ד"ר אלון בורג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תגובתך

    דחוף
    13/11/2012

    תודה על תגובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו