סימפיזיוליזיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימפיזיוליזיס
    איה
    06/02/2013

    שלום רב,
    אני בת 36 בהריון חודש תשיעי, לפני כחודש אובחנתי כסובלת מסימפיזיוליזיס. הכאבים הפכו למצב כרוני שמחמיר עם התקדמות ההריון.
    רופא הנשים שלי המליץ לי על שמירת הריון ובביקורי בפעם האחרונה אמר שכדאי לי לשקול ללדת בקיסרי כדי לא לקחת סיכונים בפריקת מפרק הפיוביס.
    מצד שני האורטופד שאבחן את הסימפיזיוליזיס, לא העלה שום דרך פתרון לבעיה מלבד משככי כאבים, והוא לא העלה את נושא הניתוח הקיסרי.
    אשמח לחוות דעתכם בעניין,
    תודה איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימפיזיוליזיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימפיזיוליזיס - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    11/02/2013

    סימפיזיוליזיס חל בגלל ההורמונים של ההריון. לקראת הלידה הפרשת ההורמונים מרככת את הסחוס של הסימפיזיס פוביס (עצם החיק, זו בקדמת שיפוי הבטן). הריכוך נעשה כהכנה ללידה - כדי שהמרווח בין העצמות יגדל במהלך מעבר התינוק בתעלת הלידה. לפעמים הריכוך גדול מדי ויש מעין הפרדות של העצמות וזה מאד כואב בעיקר בהליכה.
    אין מה לעשות פרט למשככי כאב...
    לגבי הלידה - רק הגינקולוג יוכל לומר לך אים תתבצע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו