כאב ברכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב ברכיים
    מלש"ב
    09/06/2013

    שלום,
    בן 18 לפני גיוס לצה"ל,
    מזה חודש - חודש וחצי סובל מכאב בחלק הפנימי של ברך ימין עם הקרנה לחלק החיצוני/כאבים רק בחלק החיצוני,
    הלכתי למר"מ לפני שבועיים עשו לי צילום שיצא תקין, קיבלתי הפנייה לאוטורפד.

    הכאב לפעמים פוחת ולפעמים יותר חזק, בעיקר אחרי פעילות גופנית,
    קשה לבצע פעילות גופנית כי הכאביפם מתחילים,ממה שנרשם במכתב מהמר"מ: "ללא אירוע טראומתי, ללא סימני דלקת חיצונים, רגישות בהיט אחורי של ברך ימין, בצילומים ללא ממצא חריג גרמי, ללא נפיחות ללא הגבלת תנועה" שאני שם תחבושת אלסטית הכאבים די נעלמים..

    אני מנסה לקבוע תור לאורטופד בקופת חולים שלי אבל התורים מאוד רחוקים ואני חייב משו קרוב (מתחיל בקרוב אימונים לפני גיוס ורוצה לעבוד בשביל לחזק את הגוף ולהיכנס לכושר)

    כמו מה זה נשמע פחות או יותר? יכול להיות שזה קרע? מתיחה? דלקת? מה ההמלצות? יש דרכים לטפל בבית לבנתיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ברכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ברכיים - תגובה

    אורן לרנר
    09/06/2013

    שלום,
    המקורות לסימפטומים עליהם אתה מתלונן יכולים להתאים למספר לא קטן של גורמים, וללא בדיקה פיזית מקיפה קשה לתת אבחנה למקרה הספציפי. ללא אבחנה בלתי אפשרי גם ללת המלצות, כיוון שאלה צריכות להיות עקביות עם תוצאות הבדיקה. לסיכום, פנה לאורטופד או פיזיותרפיסט מוסמך לבירור מעמיק של מקור הכאב.

    בברכה,,
    אורן לרנר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו