טניס אלבו. גלי הלם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טניס אלבו. גלי הלם
    אמיר לביא
    04/12/2013

    שלום רב. לפני כחודש ושבוע קיבלתי טניס אלבו כתוצאה מאימון כושר עצים.המשכתי להתאמן פעמיים אחרי זה כי לא ידעתי במה מדובר. כל התקופה לא היו כאבים בכלל בזמן מנוחה. רק כאב מציק קטן בתנועות מסויימות של המפרק. לא יודע אם לקרוא לזה כאב בכלל.
    אני כבר שלושה שבועות לא מתאמן בידיים בכלל. חשוב לי מאוד לחזור חפעילות בהקדם האפשרי. אני מעוניין להתחיל טיפול בגלי הלם. ומבקש תשובה אובייקטיבית ואמיתית. אני חקרתי את הנושא והבנתי שטיפול זה מזרז את זמן ההחלמה של הגיד. מספק זרימת דם למקום וכ'ד. אני מתכוון לעשות חמישה טיפולים כאלה כן המקרה שלי לא קשה כל כך.... מה אתם אומרים?
    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טניס אלבו. גלי הלם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טניס אלבו. גלי הלם - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    05/12/2013

    אני בדכ"ל ממליצה ללכת מהקל אל הקשה - להתחיל בטיפולים הרגילים כמו פיזיותרפיה ותומך מתאים למרפק. אם אלו לא מועילים אפשר להמשיך לטיפול בגלי הלם. אפשר כמובן להתחיל יש מגלי הלם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו