כאבים בעצם הזנב בעקבות נפילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בעצם הזנב בעקבות נפילה
    טל
    25/06/2014

    שלום לצוות,
    לפני כשבועיים נפלתי במדרגות וקיבלתי מכה גם בעצם הזנב וגם בחוליות הגב האמצעי, החלקתי בערך כ- 4 מדרגות, כלומר, המכה לא היתה חד פעמית.
    בעקבות הנפילה יש לי עדיין כאבים בעצם הזנב, לא היתי בבדיקה או בצילום מאז הנפילה והשאלה היא כמה זמן לצפות מהכאב בעצם הזנב להחלים עד שזה נעשה חשוד וכדאי לפנות לבירור? האם שבועיים זה מעט מדי זמן?
    יש לציין שהכאב יורד עם הזמן ומופיע רק בתנוחת ישיבה מסויימת או בעת קימה מישיבה ולא מורגש בהליכה.
    שאלה נוספת, המכה בחוליות באמצע הגב גרמה לנפיחות קלה באזור ואמנם אין שם כאב אך הנפיחות טרם ירדה, האם זה תקין ולתת לזה עוד זמן או שכדאי לפנות לבירור?
    אני מאוד לא רוצה לעשות צילום רנטגן, האם יש דרכים אחרות לבצע בירור מקיף?
    בתודה מראש,
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בעצם הזנב בעקבות נפילה - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    27/06/2014

    שלום ,
    נשמע שיש צורך בבירור
    אני ממליץ לפנות לבדיקה אצל אורטופד ו כן לבצע צילומי רנטגן .
    אין שיטה אחרת שנהוגה במקרה כזה.
    בכבוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו