כאבים כרוניים ביד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים כרוניים ביד
    אלון
    14/07/2014

    אני סובל למעלה משנה מכאבים בגלל דלקת כרונית בגיד המרפק ( טניס אלבו ) . הכאבים בזמן האחרון התפשטו לכל שרירי היד ( למרות שלקחתי 3 פעמים זריקה למרפק ו 3 פעמים נטילת ארקוקסיה )הכאב כל פעם חוזר . אני משער שיש לי הצטלקות לא בריאה בהחלמה/ לא החלמה של האזור . רציתי לדעת האם רק בסי.טי או MRI ניתן לראות בבירור את המקום , הבעיות של כל השרירים והגידים ( הצטלקויות , קרע ,) כי באולטרה סאונד ציינו לי תמיד שיש שדלקת וזהו ורציתי אבחון מעמיק יותר - והכאבים ממשיכים למעלה משנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים כרוניים ביד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים כרוניים ביד - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    20/07/2014

    אם לאחר שנה של כאבים של "מרפק טניס", לא היתה הטבה לאחר הזרקות ופיזיותרפיה ותומך מרפק, נראה שיש צורך בניתוח. האבחנה נעשית בבדיקה בעיקר. לעיתים מתלווה לחץ על עצב שעובר בסביבה וגם אותו ניתן לבדוק בבדיקה אורתופדית רגילה. אין צורך בבדיקות הדמיה נוספות אלא אם בבדיקה עולה משהו אחר. אני כן ממליצה על צילום רנטגן אבל בראש וראשונה - בדיקה על-יד אורתופד או כירורג ידיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו