כאבים בברך הפנימית ברגל ימין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בברך הפנימית ברגל ימין
    רועי שטיינמץ
    23/11/2014

    שלום רב,
    לפני כשבועיים התחלתי לרוץ פעם או פעמיים בשבוע על מנת להתכונן ל"יום סיירות" שיש לי בינואר בצבא. מאז שהתחלתי לרוץ, יש לי כאבים בברך הפנימית ברגל ימין ולפעמים ברגל שמאל בנקודה מאוד ספציפית שכאשר לוחצים עליה, הכאב מורגש, לאחר הריצה.
    השאלה שלי היא האם ריצה עם תומך אלסטי לברך יכול לשפר את ההרגשה שלי ואת הכאבים. או האם זוהי בעיה שמצריכה אך ורק מנוחה ופיזיותרפיה, מה שלא אפשרי לי משום יום הסיירות בינואר. בנוסף, האם עשיית מסאז' באמצעות הידיים או באמצעות כדור טניס לדוגמא על הנקודה הכואבת, יכולה לעזור לי ולשפר את הכאב?

    בתודה מראש,
    רועי שטיינמץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בברך הפנימית ברגל ימין - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    24/11/2014

    שלום רועי
    הכל נכון, הכאב כנראה תוצאה מעומס יתר. מומלץ להוריד עומס. קצת מסג' עם משחת וולטרן יכול להועיל, תומך ברך גם יכול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו