שלום רב - עברתי ניתוח בעקבות קרע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב - עברתי ניתוח בעקבות קרע
    אלעד
    06/06/2011

    בסינדסמוזיס (החודש פברואר ) , כעת יש לי בורג בקרסול - הפיזויטרפיסטית עשתה לי פיזוטרפיה לא מתונה למרות המלצת הרופאים האורטופדיים - לעשות יותר בעדינות, ולכן נשבר הבורג, הייתי אמרו לבצע ניתוח להוצאתו והוא התבטל ...לפני כחודש היא הפסיקה את הפיזיוטרפיה בטענה שאני כבר בריא - אני כרגע קצת צולע ,מקום הניתוח קצת שורף , יש כאבים נסבלים, וחולשה מקומית באזור הניתוח וכללית אם אני מבצע הליכה מאומצת, אשמח לדעת האם מצבי הוא נורמלי והכאבים לאט לאט ייעלמו או שיש לבצע המשך פיזיוטרפיה וטיפול רלוונטי (יש לי עוד חודש תור בבית החולים לביקורת)
    לתשובתכם אודה בברכה רבה אלעד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - עברתי ניתוח בעקבות קרע - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    06/06/2011

    שלום אלעד.
    הבורג נשבר מדריכה על הרגל כל פסיעה מכופפת קצת, והתנועה החוזרת ונישנית שוברת את הבורג.
    פיזיוטרפיסטית, כמה חזקה שלא תהיה איננה מסוגלת לשבור בורג.
    כאבים ואי נוחות יכולים להמשיך מספר חדשים עד שנה לאחר הניתוח.
    יש להתמיד בתרגילים והליכות לפי הוראות האורטופד והפיזיוטרפיה.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו