אוסטאומיאליטיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוסטאומיאליטיס
    אמי
    13/06/2011

    שלום,
    כאשר בעלי היה ילד גילו כי יש לו גידול ברגל ולאחר שהוציאו את הגידול שמו לו פלטינה ברגל והכל התנהל כרגיל.
    בערך לפני כ8 שנים בגיל 22 גילו שיש לו אוסטאומיאליטיס (ככל הנראה באגן) ומאז החליפו לו את הפלטינה לפלטינה ישרה בטענה שכך יהיה קל יותר להיפטר מהזיהום אך בעצם מאז הוא נוטל אנטיביוטיקות שונות והזיהום לא עובר, הרופאים כל כך דבקים במחשבה של להוריד את הרגל.
    בנוסף, מרוב צלקות ברגל(מניתוחים) ישנו כיום פצע פתוח לאורך כל הרגל בערך והוא הולך תמיד עם תחבושות.
    רציתי לדעת האם אין שום דרך להיפטר מהזיהום....? נראה לי די מוזר שמשהו שברוב המקרים עובר תוך שבועות כל הזמן חוזר ורק הולך ומחמיר.
    בנוסף, רציתי לדעת האם יש איזשהו ניתוח שניתן לעבור ע"מ לנקות אולי את הזיהום ולסגור את הפצע...??

    תודה רבה, מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוסטאומיאליטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסטאומיאליטיס - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/06/2011

    שלום אמי,
    זיהום בעצם הוא בעיה קשה לטיפול, ולכן האורטופדים תמיד ניזהרים מאד ושומרים על סטריליות יתר בניתוחים האורטופדים כדי לא להגיע לזיהום בעצם.
    יש דרי טיפול באוסטאומיאליטיס, ואני משער כי בעלך נמצא במעקב במרפאה אורטופדית ושוקלים את כל סוגי הטיפול שיש.
    ניתן להגיע גם למרכזים אחרים ולהתיעץ עם עוד רופאים אולי למשהו יהיה רעיון.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו