כאבים בבירכיים ובעקב רגל שמאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בבירכיים ובעקב רגל שמאל
    לימור
    14/06/2011

    שלום רב

    בת 32 אחרי לידה שלישית לפני 5 חודשים
    75 ק"ג על 155 ס"מ
    אני מניחה שבגלל עודף המשקל נוצרו לי הכאבים כי פחות 10 ק"ג לפני ההריון הנוכחי
    לא היו לי כאבים
    אבל אני כבר חודש וחצי בעצירה ולא מצליחה לרדת במשקל
    והכאבים ממש משגעים אותי!! כשאני מתיישבת או נעמדת
    אני עושה ספורט מעט 2-3 פעמים בשבוע אליפטי או ריצה על הליכון חצי שעה
    ואני מפחדת להרוס את הבירכיים אם לא ארד מהר במשקל.
    יש משהו למניעת הכאבים ביינתיים?
    הספורט הוא טוב לי לבירכיים או יכול להזיק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבירכיים ובעקב רגל שמאל - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    22/06/2011

    שלום לימור.
    קודם כל מזל טוב משולש.
    ספורט הוא דבר טוב ויועיל לך. אולם אל תגזימי ואם כואב, תורידי בעומס.
    בנוסף כדאי לקחת לשבועיים שלשה תרופה בשם arthryl.
    זה גלוקוזאמין סולפאט קריסטלואיד. ניתן כשיש דלקות בברכיים וקרסוליים וירכיים עקב שחיקה.
    יתכן וזה יעזור לך.רק תמשיכי בפעילות.
    פני לרופא המטפל.
    בהצלחה
    דר' חגי אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו