צלע 8 שבורה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צלע 8 שבורה
    חגית
    26/06/2011

    שלום רב אני בת 44 ספורטאית
    נפגעתי בתאונת דרכים ושברתי 4 צלעות בחזית הגוף ואחת מאחור.
    היום באולטרסאונד נאמר לי שיש שבר בצלע 8 מימין בלבד לאחר 3 שבועות מהתאונה .
    האם זה נשמע בסדר?הסרעפת והלב תקינים אין עדות להרחבת המדיאסטינום והשערים אין עדות לחזה אוויר, תפליט ,או קונטוזיה ריאתית כי בבהח היה לי תפליט ושאבו לי נוזלים מהגב 600 מ"ל .
    שאלתי מאחר ואני מתנהלת כמעט בחופשיות (לא פעילות גופנית אבל מסתובבת והולכת הרבה ולאט.עם כאב עמום בגב רק בלילה קשה לי מאוד לשכב על הגב .
    האם תוך 3 שבועות השבר יתאחה בביטחון ?ואוכל לחזור לפעילות רגילה
    של הליכה ריצה .ואחזור לעצמי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צלע 8 שבורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלע 8 שבורה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    27/06/2011

    החזרה לפעילות רגילה לא תלויה בשברים אלא בכאב. עם שברי צלעות ניתן לעשות כל פעילות, הבעיה שהכאב מגביל את הנשימה ומפריע לפעילות גופנית מלאה. אם את מרגישה מספיק טוב את יכולה בהחלט לנסות לחזור לפעילות. לא תגרמי נזק.
    יש התחלת חיבור לאחר 3 שבועות אבל לא איחוי מלא. הפגיעה הראתית חולפת ולכן לא מצאו כעת תפליט או בעיה אחרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו