Nonossifying fibroma בברך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • Nonossifying fibroma בברך
    שניר
    26/06/2011

    שלום !!

    שמי שניר ואני בן 18, לפני גיוס לצה"ל.

    בעקבות כאבים חזקים בשני הברכיים, שהתחילו לפני כחצי שנה עשיתי רנטגן ומיפוי עצמות - והרופא לא ידע מה הבעיה. הוא שלח אותי ל- MRI ולמומחה ברכיים, עכשיו הגיעו התוצאות של ה- MRI ורציתי לדעת מה זה בדיוק אומר ומה בדרך כלל שיטת הטיפול.

    הנה התוצאות (המתייחסות לברך ימין. כרגע אין מידע על ברך שמאל, כנראה אי הבנה עם בית החולים בו ביצעתי את הבדיקה, אבל לא משנה לבינתיים):


    נוזל תוך מפרקי בנפח תקין.
    המניסק' שמורים ללא קרע.
    הרצועות הצולבות והרצועות הצידיות רציפות ללא קרע.
    בקונדיל הפמורלי הדיסטלי הקדמי לטרלי יש תהליך תופס מקום תת קורטיקלי במימדים של 1.5x1.5x1.8 ס"מ. התהליך בעל גבולות חדים, מעט לובולרי ומרחיב קלות את הקורטקס שמעט דק. רוב התהליך בעל סינגל נמוך ב- T1 וב- T2 ואינו עובר האדרה פרט למספר מוקדים.
    האבחנה הסבירה ביותר היא NON OSSIFYING FIBROMA למרות שהתהליך אינו מוארך, אלא הרושם הוא שיש המשך ישן של התהליך שכבר נתרפא. הסחוס המפרקי בעובי תקין.

    לסיכום: NOF ישן עם ריפוי חלקי בפמור הדיסטלי.

    עד כאן התוצאות.

    אז מה אתה אומר? אני רק רוצה לדעת מה בערך הכיוון של טיפול בדבר כזה, ואם יש מקום לדאגה.

    בתודה מראש,
    שניר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Nonossifying fibroma בברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת

    שניר
    26/06/2011

    טעות קטנה בנוגע למימדים - 1.5x1.6x1.8 ס"מ.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו