מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- ירידה באחוזי גדילה - בן 4 וחציאפרת כהן06/07/2011
שלום,
אנחנו משפחה גבוהה (אני 174 ובעלי 182)
בני בן ה4 וחצי נולד אחוזון 50 במשקל ובגובה.
היום הוא אחוזון 15 במשקל וגם בגובה. שוקל 15 קילו וגבהו 101.
עשיתי לו צילום רנטגן לגיל עצמות ויצא גיל עצמות בין 3וחצי לארבע וחצי ו"התפתחות גרמית לא מספיק סימטרית"
השאלות שלי:
1) מה הכוונה התפתחות גרמית לא סימטרית? האם זה סימן טוב או רע?
2)האם יש סיבה לדאגה ואם כן מה לעשות עכשיו?
3) האם ייתכן וזה רק שלב גדילה ושתהיה קפיצה מאוחר יותר?
4)איך מחליטים שיש צורך להתערב ולתת זריקות גדילה ובאיזה גיל זה נעשה?
5) האם יתכן וזה קשור לאוכל? הוא לא אוכל מספיק אוכל בריא.האם צריך להכריח אותו לאכול יותר והאם זו יכולה להיות חלק מהבעיה?
תודה רבה
אם מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה באחוזי גדילה - בן 4 וחצי - תגובה
פרופ` זאב הוכברג07/07/2011לעתים העצמות לא מתפתחות בסדר הרגיל. זה איננו מהווה בעיה מבחינת הגדילה.
אני מציע שתראו את נתוני הגדילה לרופאי הילדים.
הגדילה איננה בקפיצות. ילד בגי ל 4 ישאר על אותו אחוזון עד התחלת ההתבגרות המינית.
אין דרך להכריח ילדים לאכול, וזה איננו משפר את גדילתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכל המאמרים כתוב שתזונה כן משפרת
סתם שאלה07/07/2011גדילה וזה למעשה הדבר היחידי שאפשר לעשות כדי להגיע לגובה הגנטי..
עובדים עלינו ? זה נטו גנטיקה ? לא קשור גם לתזונה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה הממצה!
אפרת כהן07/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)