ילד בן 4 נמוך מאוד לגילו

מנהל הפורום

פרופ` אלי הרשקוביץ
פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164
לקביעת תור אצל פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164 ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 4 נמוך מאוד לגילו
    נעמה114
    24/07/2011

    בני נולד במשקל תקין באחוזון ה50 גובה ומשקל בסביבות גיל 6 חודשים נפל לאחוזון ה15 בגובהה ובמשקל ,ומאז נשאר שם פחות או יותר (יורד לאחוזון ה10 אחרי חודשיים עולה לאחוזון 13 וכו). גובהי 1.67 ובעלי 178, הורי בעלי נמוכים מאוד, ואילו הורי גבוהים האם הניבוי של דור שלישי(סבא וסבתא) יותר מדוייק מהגובהה שלי ושל בעלי? הוא משמעותית הכי נמוך בגן ולצערי מתחילים להציק לו על כך. לפני כמעט כשנה עשינו לו צילום כף יש שמאל והתוצאות: גיל עצמות שלוש וחצי שנים גיל כרונולוגי 3 שנים וחודש סטיית התקן לגיל זה :6.1 חודשים לפיכך הוא שתי סטיות התקן מהמוצע. יש לציין שלפני חצי שנה אובחן אצל הילד PFAPPA אחרי שנתיים של מחלות חום בצורה תדירה מאוד.עוד ניתן לציין שאני הייתי הכי נמוכה בכיתה עד גיל 12 ולכן הרופא חשד שזה משהו בסגנון הזה של צמיחה מאוחרת אבל אחרי תוצאות הצילום אמר שזה לא מה שציפה ונעקוב אחרי זה אבל מכיוון שהילד עוקב אחרי האחוזון שלו לא ניראה שניתן לעשות משהו מבחינה רפואית. לאור כל הנתונים הללו האם ניתן להסיק באחוזים מאוד גבוהים שהילד יהיה נמוך מאוד?

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    פרופ' אלי הרשקוביץ - 055-4533164

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 4 נמוך מאוד לגילו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 4 נמוך מאוד לגילו - תגובה

    פרופ` זאב הוכברג
    30/07/2011

    ילד שגדל על אחוזון 10 ( 10% נמוכים ממנו) אינו זקוק לבדיקת רופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו