מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- מתן הורמון גדילה לילדה ללא חסךאמא מודאגת26/08/2011
הבת שלנו בת שמונה, גובה 114, ללא חסך בהורמון גדילה אבל ללא ספק מתאימה לטיפול בהורמון גדילה, כך לפחות הומלץ לנו. חייבת להודות שהחרדות מדירים שינה מעיני. לא מצליחה לשכוח את נתוני המחקר הצרפתי על תמותה בעקבות הטיפול הנ"ל. אשמח לשמוע דעתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, גם אני אמא מודאגת
הילה27/08/2011יש לנו בן מאד נמוך, מתחת לאחוזון 3, בן 7.5. כשמדובר בבנים - זה קשה אף יותר. כי הוא יהיה גבר נמוך מאד...
אשמח לשמוע באיזה מחקר מדובר? לנו המליצו בביה"ח על תחילת טיפול בהורמון אך לא ציינו מחקר זה אלא דיברו איתנו על בעיות אחרות שעלולות להיות, אך באחוזים מאד נמוכים. רוב המטופלים עוברים זאת בשלום ואפילו "זוכים" לכמה ס"מ בבגרות.
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מתן הורמון גדילה לילדה ללא חסך - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ29/08/2011כעקרון יש צדק בחשש מפני מתן הורמונים ובכלל זה הורמון גדילה לילדים ללא חוסר בהורמון שניתן.
התמונה כרגיל מורכבת יותר:
1. הטסטים לאבחון חוסר הורמון גדילה אינם אמינים מיוחד, אך הם האמצעי המקובל. ייתכן בהחלט שיש ילדים חסרי הורמון גדילה שלא יאובחנו על ידם.
2. באופן דומה יש ילדים שכנראה אינם "רגישים" או במילים אחרות אינם מגיבים באופן תקין לרמות נורמליות של הורמון גדילה
3. מנגד לא כל ילד נמוך ירויח מהטיפול. בכל מקרה מדובר ברווח של מספר ס"מ בודדים בלבד.
4. הנתונים שדווחו מצרפת לא דווחו עדיין באופן מקובל כפרסום במאמר מדעי הנתון לבקורת אלא באופן רכילותי וחלקי. נתונים אלו הם חלק ממחקר המתנהל במספר ארצות בעצם הזמן הזה. למיטב ידיעתי הנתונים בארצות האחרות אינם תומכים בתוצאות שדווחו מצרפת. כתוצאה מכך פורסמה האזהרה להקפיד בבחירת המטופלים. אזהרה שמחובתנו כרופאים למלא בכל עת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך לגבי אמינות הטסטים
יוסי29/08/2011אם הטסטים לא אמינים במיוחד ,האם ברגע שהתגלה חוסר בשני הטסטים אפשר לסמוך על האמינות שלהם?
שוב לילדי אובחן חוסר בהורמון -בטסט אחד שיא הורמון 4, ובשני 2, בתודה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלת המשך לגבי אמינות הטסטים - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ04/09/2011הטסטים עם כל אמינותם היחסית הם הסטנדרד בארץ ובעולם לקביעת חוסר הורמון גדילה. בהנחה שילדך נמוך וגודל לאט הרי הוא ראוי לטיפול על סמך התוצאות שציינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)