מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- הרטבה ראשונית בבת 15דניאלה13/10/2011
שלום רב,
ביתי חוגגת השבוע 15 ועדיין יש לה הרטבה ראשונית.
קיים גורם תורשתי דרך בעלי ומשפחתו שהרטיב עד גיל 13.
ערכנו לה אולטרסאונד לפני כשנתיים ונמצא תקין.
ניסינו מגיל שש כל מיני שיטות כגון הסדינית של ד"ר קובי שגיא שלא
עזר בכלל.
מה שכן עזר חלקית זה מינרין שהתחילה ממינון של כדור אחד והגיעה בתקופה
מסויימת לשלושה כדורים אך הורדנו לשניים.
עם המינון הזה היא 80% יבשה אם היא לא ישנה יותר מ7-8 שעות, כלומר צריכה
לקום לביה"ס, אך כשהיא בחופש וישנה הרבה יותר שעות היא מרטיבה עם המינרין.
מכיוון שהיא לוקחת את המינרין כבר כשלוש שנים קיבלנו המלצה על בדיקרה של
רופא אנדרוקרינולוג כדי לבדוק את המערכת ההורמונלית ובין היתר אני מוסיפה לבדוק
אם יכול להיגרם נזק עם לקיחת מינרין תקופה ארוכה.
אנו חסרי אונים כהורים מכיוון שהילדה לא יכולה לישון אצל חברות ופוגע בהתפתות
שלה כמובן.
במידה והנושא לא קשור לתחום הזה, אודה לך אם תפנה אותנו לתחום ברפואה שכן
קשור.
אלפי תודות
דניאלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרטבה ראשונית בבת 15 - תגובה
פרופ` זאב הוכברג14/10/2011אין לקחת מינירין לתקופה ארוכה. זאת תרופה שנועדה למקרה שמוכרחים לילה יבש, כגון כשישנים אצל חברה אן במלון. את הטיפול בהרטבה עצמה עושים בדר"כ נפרולוגים, אורולוגים או פסיכולוגים. כדאי להתייעץ עם רופא הילדים אל מי לפנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך. שאלה נוספת
דניאלה14/10/2011אכן פנינו בעבר לנפרולוגית אך היא זאת שהמליצה להמשיך עם המינרין ,
ואף אחרי שהיינו במעקב אצלה כל חצי שנה (במשך כשנתיים) היא המליצה
להמשיך. אמנם הורידה את המינון משלושה כדורים לשניים אך לא לגמרה.
כמו כן היא המליצה על אלטרולט אשר מצד אחד עזר להרטבה אך מצד שני
גרם לה לתופעה של דיכאון עמוק ומזל שעכבנו אחרי התגובה לתרופה (כפי
שאנו עושים תמיד) ומייד פנינו לפסיכיאטרית שהילדה נמצאת במעקב, וכמובן
שנתנה לנו הוראה להפסיק מייד (מדובר רק על 10מיליגרם ).
השאלה אליך הופנתה מכיוון שהפסיכיאטרית הציעה לבדוק את הנושא ההורמונלי
שלה (להזכירך גיל 15)והאם זה יכול להסביר את בעיית ההרטבה.
תודה על תשובתך
וחג שמחר
דניאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)